Bredere V-snaar

Advertisement - register to remove this

Dayco is een prima snaartje en nog goedkoop ook, wil je een wat duurdere kan je altijd nog een Malossi Kevlar Belt nemen.

Ik denk dat hij die Kevlar polini belt bedoeld, die lijkt wat breeder dan die andere polini vsnaar

248.028artmaxi.JPG


Kevlar Model

248.016artmaxi.JPG


Normal

Greetzz DAW
 
Zon snaar is eignelijk vaak gewoon een gok, naja een Polini snaar heb ik gewoon goede ervarngen mee, is lang, breed, etc. Komen alleen na een antal duizenden km's scheurtjes in maja. Van Hebo heb ik er is een gekocht en die was veel te kort, dacht ik of te dun, iig niet goed en het scheelde meteen op top. Gewoon als je er 1 koopt vergelijken met je huidige en dan besluiten om wel of niet te kopen.
 
Heb met de polini snaar goed ervaringen, het klopt idd dat die al snel scheurtjes krijgt, maar dit heeft naar mijn idee totaal geen invloed. Heb nou al ruim 12000km met die snaar gereden en is nu toch eens aan vervanging toe.....
 
ik had een polni v-snaar in me setup, maar gistern na +/- 2000km hooguit is ie gebroken tijdens het rijden

ik reedt met +/- 80 km/u en hoorde een raar geluid, ik remmen en hoorde het niet meer, ik gaf weer gas naar de 90/100 en opeens, begon hij ontzettend veel toeren te maken en kwam ik niet meer vooruit

ik me carter dus losgehaalt, v-snaar in stukjes en gebroken en aardige inkepingen van de poulie's

lullig, maar gelukkig alleen me v-snaar. heb nu weer me std en rijdt weer lekker en top is zelfs hoger!?

ga er geen nieuw ein doen, want heb hem nu STD te koop en ga toch een area halen waar ik me 70 weer onder doe :D
 
mijn polini v-snaar was ook na maximaal 2000km helemaal gaar, maar de tijd dat ik ermee heb gereden reed ie goed, kep nu hebo besteld, zullen zien of die ut goed doet, kep al wel gezien dat ie een stuk dunner is
 
Back
Top