bouwjaar Aprilia SR Ditech ?

mark2

Well-Known Member
hey, ik iwl een aprillia SR Ditech kopen maar er zitten geen papaieren niks bij dus ik heb het framenummer opgeschreven en dat is, ZD4RLB100S112162 het laast weet ik nei tzeker vanaf LB uit mijn hoofd ;p.

volgens de verkoper komt ie uit 2004 maar ik wou het toch maar navragen ergens sinds er gene papieren bij zitten, ik ben naar de politie geweest en die zeggen van ja moet je met de scooter langskomen maar dat gaat helaas niet :s.

daarom de vraag of iemand via de Framenummer (ZD4RLB100S112162) het Bouwjaar kan achterhalen
 
Advertisement - register to remove this

gewoon met scooter naar politie gaan, als de verkoper dat niet wil weet je toch al genoeg? NOOIT een scooter kopen zonder t framenummer te checken.
 
Cipher said:
En ook nooit een scooter zonder papieren kopen.
Hoeveel aanwijzingen wil je dat hij gejat is?

Blaat niet zo jonge!! Als er geen pappieren bij zitten wil dit HELEMAAL niks zeggen, de pappieren kunnen verloren zijn gegaan wat nog al is gebeurt.
Dus niet meteen roepen dat het dan gestolen kan zijn.
 
Wat voor blok hangt eronder? Als er een piaggio blok onder hangt kan die zowiezo niet ouder als 2004 zijn. Met morini zijn er volgens mij nog maar weinig verkocht in 2004 omdat er toen werd overgestapt op pia.
 
Back
Top