THa GiLeRa WuN CMP... GaNGSTaH SHiT! lol 10 May 2004 #1 ik heb geen zin om alle foto's een voor een neer te zetten dus klik maar op link! link naar andere forum mischien een goed id voor mensen die het met scooters te doen om over te stappen op oto's
ik heb geen zin om alle foto's een voor een neer te zetten dus klik maar op link! link naar andere forum mischien een goed id voor mensen die het met scooters te doen om over te stappen op oto's
Laurens. Do the Dahmer! 10 May 2004 #6 Nou , ik zal er dood nog niet in gevonden willen worden .Er is niks zieliger imo dan auto's namaken.
Xander Registered Abuser 10 May 2004 #8 Knap werk. Maar die Merc is echt opperlelijk. Hij is btw al een keer langsgekomen. Heeft hij de bodykit btw zelf gemaakt ook?
Knap werk. Maar die Merc is echt opperlelijk. Hij is btw al een keer langsgekomen. Heeft hij de bodykit btw zelf gemaakt ook?
Mol Moraalridder 10 May 2004 #10 Redelijk vet gedaan. Met een scoot kan het ook. Kijk naar de NRG met speedfight kappen
Manta Oldskool membert 10 May 2004 #16 Originally posted by JaguaRox O-M-F-G Wist niet dat Polen zo hard konden werken Click to expand... Tsja waarom denk je anders dat alle productie tegenwoordig naar polen verhuist wordt Maarehm ik had em idd ook al eens gezien, wel errug knap verder...
Originally posted by JaguaRox O-M-F-G Wist niet dat Polen zo hard konden werken Click to expand... Tsja waarom denk je anders dat alle productie tegenwoordig naar polen verhuist wordt Maarehm ik had em idd ook al eens gezien, wel errug knap verder...
Stephan. Senior User 10 May 2004 #17 Wel vet hoor, ik zou willen dat ik zo'n auto had. Niemand heeft er een .
Volty beemwee 10 May 2004 #19 Jammer dat Mercedes hem ook daadwerkelijk gaat bouwen, weg idee van 'ik-rij-de-enige-slr'