bougies elke x kapot !!!

Aerox1997

aerox ownert
ey

Ik ben er toch achter gekomen dat me bougies de oorzaak zijn,want me scooter stottert en geeft ploffen uit de uitlaat,en na een nadere bougie erin te doen die ook al half gesneuveld was ded ie dat niet en reageerde die heel anders.
Maar nu de vraag waarom gaan me bougies elke x kapot het enigste wat ik heb gedaan wat mss fout is of toch nie 100 % kan is in mijn LC cilinder ene AC zuiger gedaan gewoon wel van een minarelli blok,maar volgens mij moet dat gewoon kunnen.
 
Advertisement - register to remove this

ja me bougie ziet er gewoon goed uit dat kopje zeg maar is koffiebruin en het schroefdraad wat zwartig,en lekke koppakking lijkt me niet ik heb he mnu al 3 x uit elkaar gehad en die was gewoon nog goed ook zit er al een nieuwe in.

Denk je dan dat er valse lucht bij komt ofzo.?


maar het kan btw nie aan die zuiger liggen dat ie uit een AC cilinder komt.
 
nee, als een koppakking bij een lc lek is zal die kvs aanzuigen en dan is de ontbranding minder en verzuipt dan gewoon , mja , aangezien jij zegt dat de kleur van de bougie gewoon goed is zal dat wel niet.

wat voor setup exact en wat voor bougie en dop gebruik je?
 
nee ik he bhelemaal niks ergens iets aan verandert,
mijn setup is

Std cilinder
17,5 carb
Bidalot S2
Malossi Multivar
Power one krukas (net de lagers vervangen)

En ik gebruik zo'n rode champion dop die ik ook al heb omgewisseld voor een zwarte NGK.
 
std zuigers zijn iig gelijk , ac en lc , veritcaal, horizontaal , allen hetzelfde..

heeft ie altijd wel goed gelopen? en wat voor filter en sproeier etc.?

kan ook zijn dat de carburateur verstopt zit , krijg je ook rare effecten van soms
 
he hij loopt nu weer goed het enige wat ik heb gedaan nu is ee nandere bougie en een extra massakabel getrokken,nu hoop ik dat ie het blijft doen want hievoor heb ik ook al 2 x me bougie verandert en die gingen allebei binnen een dag kapot.
 
Back
Top