zipofmaikel
Well-Known Member
Beste,
Mijn schroef draad van de bougie is al een tijdje scheef.
Ik heb een keer de bougie er niet recht ingedraad (ik weet het) en nu gaat hij er nooit meer helemaal in maar half (precies op de helft heb ik gezien).
De scooter zaak heeft het geprobeerd en is het ook niet gelukt de enigste optie is een nieuwe clinder kop maar dan ben je al wat kwijt.
Is het erg om met een half ingedraaide bougie te gaan rijden.
Ik rij er al een paar maandjes mee maar ik heb nergens last van. Hij vonkt gelijk en start gelijk. (nu al rond de 2000km er mee gelopen)
Maar houd het niet wat prestaties in of kan het schadelijk zijn?
Later ben ik van plan om een 80cc er inmonteren en een gloed nieuwe kop aan te schaffen. Maar voor nu...
Info scooter:
Zip 2006 4T 2V
Standaard 50cc met orginele carb
Malossi variateur met 6,5g rollen
Malossi witte drukveer
Sproeier 80
Mijn schroef draad van de bougie is al een tijdje scheef.
Ik heb een keer de bougie er niet recht ingedraad (ik weet het) en nu gaat hij er nooit meer helemaal in maar half (precies op de helft heb ik gezien).
De scooter zaak heeft het geprobeerd en is het ook niet gelukt de enigste optie is een nieuwe clinder kop maar dan ben je al wat kwijt.
Is het erg om met een half ingedraaide bougie te gaan rijden.
Ik rij er al een paar maandjes mee maar ik heb nergens last van. Hij vonkt gelijk en start gelijk. (nu al rond de 2000km er mee gelopen)
Maar houd het niet wat prestaties in of kan het schadelijk zijn?
Later ben ik van plan om een 80cc er inmonteren en een gloed nieuwe kop aan te schaffen. Maar voor nu...
Info scooter:
Zip 2006 4T 2V
Standaard 50cc met orginele carb
Malossi variateur met 6,5g rollen
Malossi witte drukveer
Sproeier 80