Booster Stottert + ploffen uit de uitlaat...

Status
Not open for further replies.

Enzii

Black Sprintrox
beste,


Heb een probleem met m'n MBK Booster van Bj2002 en een blok van 2008.

Sinds deze week begon hij enorm te stotteren, had hem binnengestoken bij de dealer, en zij dat het mijn massakabel was. dus gelijk ook maar laten herstellen.

Nu kreeg hij dat nog een paar keer + dat hij plofte uit de uitlaat, nu heb ik op dit moment al 4 massakabels hangen|((Volgens mij niet gezond maar kom)

Nu gisteren vertelde iemand me dat m'n ontsteking en m'n bougie gaar waren??

Dus vandaag na school gelijk naar de dealer gegaan en nieuwe bougie + ontsteking gekocht.

Toen'k thuis kwam boekentas opzij, en gelijk aan de slag gegaan.

Ik stak m'n ontsteking, kickte en hij was weg!!

Ik rijd een kilometer of 5 en rijd terug naar huis.

Iets daarna wou ik naar de nachtwinkel en had hij het weer, dat stotteren en die ploffen. Gelijk tevoet naar huis gegaan.

Hier m'n setupje:

TP 50cc Cilinder
Hebo Gara Uitlaat
TP Vario met hebo gewichtjes
17.5 Dell'ortho
Power One Krukas met C4 Lagers
Aprillia SR Ditech Drukveer
Gele trekveertjes
Malossi V-Riem
Originele Luchtfilter=> D.m.v te slechte ervaringen met powerfilters.


Heeft iemand hier een oplossing voor??

Alvast bedankt!!!:W
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb geen oplossing voor je probleem maar ik wil wel effe zeggen dat je een mooie booster hebt ;).
grtz

zeg dan gewoon niks...
wat precies heb je vervangen? je zegt heel je ontsteking maar als hij daarna het probleem weer heeft zou ik het daar niet gaan zoeken. weet je zeker dat hij goed is afgesteld? die knallen uit de uitlaat kan gewoon benzine zijn die in je uitlaat is gekomen of idd iets met je ontsteking.
 
wss is je sproeier tegroot en is je bougie weer kapot daardoor
en die c4 lagers zijn volgens mij nergens voor nodig zorg juist voor extra speling en moeilijk starten
 
wss is je sproeier tegroot en is je bougie weer kapot daardoor
en die c4 lagers zijn volgens mij nergens voor nodig zorg juist voor extra speling en moeilijk starten
Heb al verschillende sproeiers geprobeerd, en was met deze toch wel het beste...

Trouwens weet niet of het echt C4 lagers zijn, want de dealer heeft ze namelijk gestoken.

Grtzz
 
dan zal het wss wel gewoon c3 zijn
heb je je carb afstelling ook wel geprobeerd ? luchtschroef en stationair ? heb je je bougie kleur ook bekeken ?
 
Het probleem is al opgelost, het was m'n bobijn dat gaar was.

In elk geval heel veel bedankt voor julie hulp!!

Mag deze dan Close?

Grtzz
 
bobine-4t.jpg


bobijn of bobine denk dat het 2de woord meer word gebruikt.
gebruik een keer google dryurtears.. staat al tonnen info over online dus is die vraag weer overbodig. een slotje kan de topicstarter zelf doen door op treathtools te drukken. (bovenaan ergens dacht ik)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top