Booster 70cc stottert ineens !!?

DelaetBrent

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb net alles tot op mijn cilinder er afgehaald om uit te kuisen ( carbu , spruitstuk , membraan ..) Ik heb alles uitgekuist en daarna terug in elkaar gestoken . Maar nu bij de eerste 20kmh stottert en rijd hij heel slecht, als ik gas geef reageert hij heel traag en heeft moeite om toeren te maken . Daarna gaat hij weer in hoge toeren en knalt hij er vandoor ! maar als ik gewoon gas los en hem laat uitbollen bolt hij goed tot aan 20kmh en dan remt hij ineens heel hard af op de motor met als gevolg dat ik stil val . Dit heeft hij ervoor Noooit gehad , hij scheurde ervan door en stotterde nooit ?

Help me Please :D ?
 
Advertisement - register to remove this

waarom heb je dat allemaal losgehaald? als je scooter goed loopt moet je die dingen niet "uitkuisen" enkel je overbrenging moet je soms is met een compressor doorblazen en de onderdelen vervangen die beginnen te slijten.
 
In hoge toere draait ie goed , als ik uitbol naar ong 40 kmu en wil dan gas bij geven verzuipt hij even en komt er dan met moeite terug door . en bij het vertrekke stottert hij ook , maar dan rijd die egt perfect ?
 
Maar wat kan je nu verkeerd in elkaar steken spruitstuk past er maar op 1 manier in , en als ik met de carbu schud hoor ik het vlottertje op en neer gaan ? isda goed ofnie ?

Om het samen te vatten wat je allemaal verkeerd in elkaar kan zetten:
- Alles

heb al zoveel dingen verkeerd in elkaar zien zitten, ook al beweerd men alles perfect nagelopen te hebben. Achteraf blijkt dan dat alles in elkaar zat zoals ZIJ DACHTEN dat het moet.

En alles nalopen kan ik niet vanaf hier.
Maar tis toch duidelijk, hij liep goed voordat je alles uit elkaar hebt getrokken en niet
meer nadat alles terug in elkaar zit.
 
Back
Top