Ik ben, toen ik mijn scooter nog maar net had, aangehouden omdat er iemand bij mij achterop zat die geen helm droeg(was maar een klein stukje hooguit 10 meter, maar doet er niet toe) en toen de agent naar mijn scooter keek, zag hij een verzekerings plaatje van 2004. (Dit omdat ik mijn verzekerings plaatje + papieren nog niet thuisgestuurd had gekregen, en ik mijn verzekring via het internet heb afgesloten)dit heb ik de desbetrefeende agent verteld, maar hij geloofde mij niet, en wou ook niks navragen, want ik had de vorige dag nog op het internet gekeken, en daar stond al op dat de scooter verzekerd was.
dus ik dacht bij mezelf, geef mij dat gele briefje maar, ik ga zodra ik mijn papairen heb, naar het politiebureau. maar dit heb ik niet gedaan, omdat ik ergens gelezen had dat je pas een bezwaarschrift kan schrijven, als je de boete binnen hebt. dus nu heb ik vrijdag de boete binnengekregen, en nu moet ik dus een bezwaarschrift schrijven, maar ik zou niet weten hoe ik het zou moeten aanpakken, daarom mijn vraag of hier een lief persoon op het forum is, die dit voor mij zou willen doen..
Ik ben op 12 augustus 2005 aangehouden.
Op mijn verzekerings papieren staat, dat mijn bromfiets vanaf 2 augustus al is verzekerd.
dus ik zal dit vast wel moeten kunnen winnen toch??
voor de lieve persoon die dit even voor mij wil doen..
Heel Erg Bedankt.
groeten areamaster
dus ik dacht bij mezelf, geef mij dat gele briefje maar, ik ga zodra ik mijn papairen heb, naar het politiebureau. maar dit heb ik niet gedaan, omdat ik ergens gelezen had dat je pas een bezwaarschrift kan schrijven, als je de boete binnen hebt. dus nu heb ik vrijdag de boete binnengekregen, en nu moet ik dus een bezwaarschrift schrijven, maar ik zou niet weten hoe ik het zou moeten aanpakken, daarom mijn vraag of hier een lief persoon op het forum is, die dit voor mij zou willen doen..
Ik ben op 12 augustus 2005 aangehouden.
Op mijn verzekerings papieren staat, dat mijn bromfiets vanaf 2 augustus al is verzekerd.
dus ik zal dit vast wel moeten kunnen winnen toch??
voor de lieve persoon die dit even voor mij wil doen..
Heel Erg Bedankt.
groeten areamaster