Divided
Banned
Ben net dus staande gehoude door een van onze blauwe vrienden omdat ik bij de hoek om gaan geen richten gaf.
dat is zo, doen je knipperlichten het ..... uh..... niet echt ... lege accu .
dat geloofde die niet .
ik uitgelegd dat ik niet zonder scooter kan en ik geen tijd had om het te vervangen begon nog met een slap verhaal van laat je je vader brengen....
toen vroeg ik of zijn ouders dat wel dede.... toen kon ik beter me mond houden, zei die.
maar ja al met al toen ik weg ree zei die van ja als je voortaan je hand uitsteekt.
Nog extra na gevraag van dus als ik me hand uit steek is er niks aan de hand . zijn antw. NEE.. dus knipperlichten doen het niet en hand uitsteken mag dus wel degelijk.
maar jah lang verhaal kort .
wat kost TEGENWOORDIG de boete voor geen knipperlichten
op om.nl stond
OM Boetebase (klik hier om terug te gaan)
Verkeer op de weg
Bromfiets
Eisen aan voertuig
Verlichting/reflectoren
Ondeugdelijke knipperlichten indien aanwezig
Boete: €15
dit lijkt me wat laag .. of is het echt maar 15 euro...
dat is zo, doen je knipperlichten het ..... uh..... niet echt ... lege accu .
dat geloofde die niet .
ik uitgelegd dat ik niet zonder scooter kan en ik geen tijd had om het te vervangen begon nog met een slap verhaal van laat je je vader brengen....
toen vroeg ik of zijn ouders dat wel dede.... toen kon ik beter me mond houden, zei die.
maar ja al met al toen ik weg ree zei die van ja als je voortaan je hand uitsteekt.
Nog extra na gevraag van dus als ik me hand uit steek is er niks aan de hand . zijn antw. NEE.. dus knipperlichten doen het niet en hand uitsteken mag dus wel degelijk.
maar jah lang verhaal kort .
wat kost TEGENWOORDIG de boete voor geen knipperlichten
op om.nl stond
OM Boetebase (klik hier om terug te gaan)
Verkeer op de weg
Bromfiets
Eisen aan voertuig
Verlichting/reflectoren
Ondeugdelijke knipperlichten indien aanwezig
Boete: €15
dit lijkt me wat laag .. of is het echt maar 15 euro...