Boete door rechter?

JaapD

bl44t
Weet iemand hoe hoog de boete is als je 38km/u te hard rijd? Die agent kon het mij niet zeggen omdat de rechter dat moest bepalen.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik d8 dat het rond de 170 was als ik me niet vergis ...
Mjah voor te hard rijden is altijd vet hoog vroeger (in die goeie ouwe gulden tijd) was het een tientjuh per km/u te hard dus dan zou het rond de 380 gulden zijn is ongeveer 170 euro :(
 
als het voor moet kome, dan eist de officier van justitie de hoogste boete. dus bijv. 300 euro. en de rechter kan dan zeggen wat voor straf hij wil geven en die straf krijg je dan.
 
je boete wordt bepaald naar hoevaak je met justitie in aanraking bent geweest... ( duit is mij de vorige x verteld toen ik zo'n mooi sterretje op me geel briefje kreeg )
 
Krijg maandag te horen wat ongeveer de boete zal zijn van de ma van een niet nader te noemen persoon @ dit forum :) Zij werkt bij de pliezie en kan het dus nakijken. Zijn redelijk standaart bedragen. :)
 
het kan maar zo dat er een wout af en toe op het forum kijkt , die zijn namelijk ook niet gek , maar dan vind ik het wel vreemd dat er niet bij elke meeting een bankje staat
 
ik weet wel zeker dat wouten rondkijken op deze forums.. ze zijn door de forums erachter gekomen dat we een meeting zouden houden in Soest afgelopen oktober...
 
192,86 bedoel ik... ff nagekeken .

tja week veel? belasting :D

is trouwens alweer een hele tijd geleden:D tju wat gaat die tijd snel. in het gulden tijdperk boete gekregen en in euro tijdperk betaald. :d maja toen leek het wel minder .

mzzl robert
 
Back
Top