bo oil

japporaiden

Well-Known Member
hallo

ik heb even een vraagje over Bo motor oil .

ik heb gezien dat men in de cross wereld erg vaak bo oil gebruikt .

en ik vroeg mij nu af wat is de kwalitijd van deze olie op scooter gebied .

en is het bruikbaar voor de sprint (speed cilinders enzo)

mvg jasper
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk dat het gewoon budget spul blijft. Ik zelf heb eerlijk gezegd ook nog niet veel mensen in de cross wereld gezien die dat gebruiken.
 
heel het TJ team gebruikt het. Niet dat het dan per defnitie goed is :)
neem anders contact op met Twan of Tim, die kan je hier wel meer over vertellen..
 
Nog ff een reactie.
Wij rijden als Team al 2 jaar met BO in de race en het is gewoon topspul. Er zijn ook nogal wat crossteams die overgestapt zijn op BO!

De halfsyntheet is prijstechnisch absoluut supergoed, maar een lage prijs maak het nog geen budgetspul Melv ;)
 
Bo motor oil is absoluut geen budget spul! Het is al tientallen jaren bekend in de cross-wereld, hier ligt ook de oorsprong van het bedrijf.
Bo motor oil is nog niet zo heel lang bekend in de scooter/bromfiets wereld maar is wel heel hard bezig om hier aan de weg te timmeren, wel jammer dat het dan door sommige meteen weer de grond in wordt geboord, zonder dat je weet wat voor spul het is.
Ik rijdt zelf al twee jaar met bo motor oil in zowel race en sprint.
Ook rijden wij met ons team in de autosport op deze olie en bevalt al jaren prima. En nee het is geen volkswagen golfje waar ik mee rij ;).

Gr Stef
 
Nee het is een Nissan Skyline waar je mee rijd Stef :p

Maare,

Ik wist niet dat het zo'n goede olie was, ik had namelijk van andere mensen gehoord dat het niet zo was.

Maar mijn excuses, mijn post mag als NIET GEPOST worden beschouwd ;)
 
Back
Top