Blok verwisselen.

citroensap

Well-Known Member
Ik heb een Aprilia SR , en een maat van mij een Adly Supersonic ( zegt de meesten van jullie niet zoveel denk ik) . Allebei minarelli horizontaal, maar hij heeft als het ware een hele dikke carterkap en een SR niet. Bij een SR zit zegmaar j ekoppeling voor de helft bedekt door je carter , en de helft doo rje carterkap, maar bij de Adly dus voor 90% door alleen je carterkap. Hierdoor denken we dat de blokken toch net ietsjes anders zijn. Maar ik weet dus niet of je zomaar een SR mina hor blok onder die adly met mina hor blok kunt doen en andersom. Of is de ophanging bij het subframe altijd hetzelfde? We kunnen het natuurlijk uit testen maar dat kost gewoon een paar uur tijd en als 1 van jullie weet of de ophangingen altijd gelijk zijn dan kunnen we gewoon het blok verwisselen. Alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Als je slim bent vergelijk je gewoon even de ophanging van de blokken, lijkt het op mekaar dan kun je het proberen. Wil je helemaal zeker zijn dan pak je de rolmaat en meet je het op.

Dit kost hoogstens 5 minuten tijd en kun je 100% zeker zijn. In plaats van dat je hier 100 antwoorden krijgt van mensen die het niet 100% zeker weten en aangezien je zelf al aangaf dat niet veel mensen het type scooter kennen wat jij aangaf zou ik het gewoon bekijken/verglijken en meten.
 
Back
Top