is de ontstekingszijde van een piaggio lang blok hetzelfde als een kort blok

ik heb een typhoon en ik heb mijn blok gesplitst, en er zitten 2 bouten vast in de onstekingskant van het carter. eentje van de koelkap en een van de standaard en ze zijn er beide niet uit te krijgen dus ik zat te denken om een andere onstekingskant te kopen. ik heb het oude blok waar de stator kabels links boven door het carter gaan. maar past een zip carterhelft op een typhoon blok?
 
Advertisement - register to remove this

Ja het past, denk er wel om dat een 2000 carterhelft de ontstekingstekker aan de onderkant heeft en de type 3 en ouder er bij de achterkant uit komt bij de carburateur ergens.

De ene ontsteking op de andere carterhelft past niet 123 zonder slijpen of boren.
 
Ja het past, denk er wel om dat een 2000 carterhelft de ontstekingstekker aan de onderkant heeft en de type 3 en ouder er bij de achterkant uit komt bij de carburateur ergens.

De ene ontsteking op de andere carterhelft past niet 123 zonder slijpen of boren.
Bull Shit... Past gewoon
Post automatically merged:

Hou wel ff rekening met water.of lucht gekoelt
Maakt ook geen Reet uit .
 
Bull Shit... Past gewoon
Post automatically merged:


Maakt ook geen Reet uit .
Past wel maar de draden komen op een andere plek uit, ik heb hier een 2000 carter liggen met type 3 ontsteking en heb voor de draden een gaatje moeten boren omdat deze anders niet uitkomen.

Zelfde geld voor een Piaggio fly carter die heeft de ontsteking stekker aan de onderkant zitten en de type 3 heeft em onder de carburateur.

Een ac carterhelft kun je wel lc maken maar sommigen zul je moeten uitboren omdat er simpelweg geen gat in zit voor het buisje.
 
Back
Top