blok stralen maar blanke lak???

Sjaak

WNH crew
jongens ik heb een vraagje he aankomende week worden wat onderdeeltjes van mij ge glasparelstraald maar ik hoorde dat blanke lak erop heel mooi is, dit heb ik nog nooit gezien dus foto's zijn welkom maar iniedergeval denken jullie dat ik die blanke lak ook op mijn blok kan doen binnen en buiten of alleen buiten ofzo, alleen carter deksel, waterpomp??
ik weet namelijk niet hoe het zit met die warmte ervan ik weet niet of mijn blok dan te warm wordt ofzo kan iemand mij hier misschien meer over vertellen???
 
Advertisement - register to remove this

of je het mooi zal vinden is persoonlijke smaak, et ziet er iets donkerder uit op foto's tenminste... maar het is vooral dat het vuil er iets minder snel op blijft plakken...

in principe kan je wel variokant/onsteking kant met blanke lak doen, en anders neem je voor de zekerheid hittebestendige blanke lak...;)
 
Je moet na het stralen hitte bestendige lak aanbrengen, anders blijft het niet mooi! Als je een stuk gestraald materiaal met je vingers aan raakt, wordt het dof en vies, laat staan dat er olie op komt..

foto's van mijn blokje:
blok3.jpg


blok2.jpg
 
tjah maar als je er meer op de weg mee rijdt, dan ben je ook snel van je mooi gestraalde blokje af..;)

maar k bedoelde trouwens of Marcel (of iemand anders) een foto had van zo'n gele plek, want op die foto had k et al gezien..;)
 
is dat nou mooi dan??? weet iemand trouwens dan wat ik moet afplakken precies bij het blok voor het stralen zelf en waar ik niet met blanke lak mag komen?
 
Ok nu Kick ik deze topic toch n og maar weer want ik heb na een aantal topics over behandelen nog wat knelpuntjes. Als je Nou gewoon net als ik een Project Scooter die je gebruikt om te sprinten en 1 x in een schooljaar ( ik zeg maar wat ) naar school te rijden gebruikt. Is het dan nodig om hem nog te behandelen? * Na glasparelstralen.
 
moet je zelf beslissen...
als je over de weg rijd heb je kans dat ie wel snel vuil word..(ligt ook aan het weg/wat voor een soort weg)
wil je niet het risico lopen dat ie weer vuil word en je je geld kwijt bent.. dan kan je em beter ook met blanke lak bespuiten..;)
 
in de oven kwakken (220 graden gaat een oven ofzo ,maar beter iets dan niets 8P)

edit:// roedi was me voor
 
Ik zou het blok dan zilver laten coaten. Blanke lak erover hoeft niet, alu roest niet :) Het blijft trouwens heus wel mooi, als je het een beetje bij houd met schoonmaken, is het best te doen.
 
Back
Top