Black~Nightmare

hoe veert dat...als ik het zo zie, moeten twee kleine stangetjes 'trekken aan de buis waar de veren op bevestigd zitten zodat de veren ingedrukt worden?

ik heb zon gevoel dat het niet lekker veert, waar dat vandaan komt weet ik niet maar toch :D

t ziet er in ieder geval GRUWLIJK uit !!
 
hoe veert dat...als ik het zo zie, moeten twee kleine stangetjes 'trekken aan de buis waar de veren op bevestigd zitten zodat de veren ingedrukt worden?

ik heb zon gevoel dat het niet lekker veert, waar dat vandaan komt weet ik niet maar toch :D

t ziet er in ieder geval GRUWLIJK uit !!

waarom niet lekker veren? moest je de methode omgekeerd doen zou de scoot op de grond hange.. en veel veren moet het allesinds niet doen anders tijdens het aanzetten bij een sprint duwt eerst de veer in en dan vooruitschieten als je snapt wat ik bedoel:)
 
mooi mooi.. Rapste en mooiste nitro die er binnenkort zal rondrijden. heb ook eens een project pagina aangemaakt.. Ge moet maar eens komen kijken. Kan je mij eens een mailtje sturen met dat formulier en faxnummer van 100%?
Grtz
 
Bewijs dat je zelfs met een aerox ook nog orgineel kan zijn die handmade achterkap is heel vet!

Ding gaat zeker wel vooruit komen :o
suc 6 veder!
 
ik vind die rox er nu al echt vetjes uitzien, alles in de details afgewerkt...

I like that !!

Ben benieuwd naar eindresultaat. succes verder
 
Oeh, dat is maar 131km van me huis :P
haha, ik probeer denk ik wel aanwezig tezijn. Maar nu stoppen met dit gevraag van mij, anders verpest ik je project page een beetje met nutteloze post :P haha.
 
Back
Top