Status
Not open for further replies.

Kasper._

New Member
Ik heb een kymco agility 50 euro 4 uit het jaar 2018. Momenteel zit er een begrensde variobus in en deze zou ik willen vervangen door een gladde variobus. Laats heb ik op k-parts een gladde bus besteld maar deze blijkt niet te passen hoewel erbij staat dat deze zou moeten passen.
Weet iemand toevallig wat de binnendiameter is van de originele variobus van een kymco agility 50 euro 4?

Alvast bedankt,

Mvg,

Kasper
 
Advertisement - register to remove this

heb je zelf geen schuifmaat, waarmee je jouw originele begrensde kan meten? (ik durf het je niet te zeggen, heb hem niet voor je opgemeten toen ik mijn gladde bus van mijn 2019 euro 4 agility los had, sorry (nooit aan gedacht ook dat dat anders zou zijn, knijp 'm nu voor de PowerOne vario die ik klaar heb liggen..)
wat ik wèl weet, is dat mijn 2019 E4 met gladde bus nog geen streep harder loopt dan 49 GPS.. wat doet jouwe met begrensde bus dan?
 
Ik had een naraku racing gladde bus besteld. Een schuifmaat heb ik niet direct binnen bereik. Met begrensde bus rijdt mijne 44 GPS
 
zou toch voor de gein even die bus opmeten: voor hetzelfde geld hóórt hij wel te passen maar is hij nèt niet volgens specs gedraaid?
heb je al contact opgenomen met k-parts?
 
zit er nu op te zoeken, maar volgens Zandri moet Kymco op een Euro 4 een binnendiameter van 14,5 hebben... :oops:
 
Nee nog geen contact opgenomen met k-parts ik ga dat vandaag doen. Bedankt!
Succes ermee ... K-Parts is snel met leveren , maar met antwoorden en Service is het een waardeloze zaak .
Dozen schuivers zijn het .
Beter naar Jos Dijkman gaan , vaak nog goedkopper ook .
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top