bijgewerkte carters + std cil ?

Status
Not open for further replies.

zidox

Well-Known Member
vraagje

kan ik op mijn carter die wat bijgewerkt is naar men mhr speed rep. men std zooi terug steken ?

de spoelpoorten lopen van een std cilinder anders, die van mijn carters zijn groter, zal dit geen probleem geven met een std cil ?

graag jullie reactie

Advertisement - register to remove this

hij bedoelt dat de rand van je cilinder de flow verstoort je kan je spoelgangen in je cilinder zelfde maken als die van je mhr speed rep
of je doet t niet maakt weinig uit

Maar zoals er al eerder werd gezegt: een MHR rep. is niet veel breder qua spoelers, dus moet geen problemen opleveren hoor.. Gewoon eronder steken die standaard zooi en GAANNNN :)

Originally posted by Mark@Typhoon
Maar zoals er al eerder werd gezegt: een MHR rep. is niet veel breder qua spoelers, dus moet geen problemen opleveren hoor.. Gewoon eronder steken die standaard zooi en GAANNNN :)

speed rep :) maar ja dat bedoel je ws wel ?

ok dan, bedankt iig voor de geruststelling :D

Originally posted by Mark@Typhoon
Juist :| Je gassen lopen ook echt door je blok heen :|

Goed , de benaming was niet correct , de theorie erachter echter wel..
Het mengelsgebeuren komt uit de vergrote spoelkanalen in het carter , en botst tegen de kleinere spoelkanalen in de cilinder

Hoewel dit met standaard cilinder vrij onboeiend is , wil het niet zeggen dat het goed is.

Dus , of je nou 3br crew of weet ik veel wat bent , dis me niet gelijk.
Want er zit een kern van waarheid in , ookal is het met 50 ori mischien verwaarloosbaar.

omg,we hebben het hier over iemand die langzamer wil gaan rijden,ik denk dat die 0,5 pk verlies totaal niet belangrijk zijn of die zn flow nou wel of niet verstoord

Originally posted by KnakkerT
Goed , de benaming was niet correct , de theorie erachter echter wel..
Het mengelsgebeuren komt uit de vergrote spoelkanalen in het carter , en botst tegen de kleinere spoelkanalen in de cilinder

Hoewel dit met standaard cilinder vrij onboeiend is , wil het niet zeggen dat het goed is.

Dus , of je nou 3br crew of weet ik veel wat bent , dis me niet gelijk.
Want er zit een kern van waarheid in , ookal is het met 50 ori mischien verwaarloosbaar.

Ik dis niemand, als jij dit idee had: Sorry ;)

Het zit zo: Ik probeer mensen zo goed mogelijk te helpen. Als jij een verkeerde benaming OF uitleg geeft, vind ik dat ik daar op moet inspelen om zowel jou als de topic starter iets bij te brengen en dat er dus geen verkeerd beeld onstaat van het hele verhaaltje..

Maar goed om nog even in te spelen op jouw uitleg: Je hebt wel gelijk, alleen is een standaar cilinder totaal niet nauwkeurig :D Dus zoals je al zij echt verwaarloosbaar :)

Oi,

Mark (Ja die ene uit de 3B-R crew of weet jij veel wie ik ben :D)

Status
Not open for further replies.
Back