Bezwaarschrift...

Furious Replica

[ESC-Tuning]
Heeft iemand een voorbeeld van een standaard bezwaarschrift.
Zou iemand die aub kunnen pm`e, of een voorbeeld hiervan willen posten, dan kan ik daarvan uit ietsopmaken, voor mijn in beslaggenomen Furious Replica

Met voorbaat bedankt.
Furious Racer
Furious Team (Nijmegen)
 
Advertisement - register to remove this

deez hadik

dees had ik

je kunt hem pas insturen na je een brief hebt ontvangen
dit kan een aantal weken duren



naam
adres
postc.+plaats


Hoofddorp, 10 Mei 2005

Betreft: Klaagschrift; Inbeslagname bromscooter,

Met spoed behandelen a.u.b.


Geachte heer/mevrouw,

Sorry voor de wat late reactie maar ik was op vakantie dus ik had uw brief nog niet gezien.

Naar aanleiding van mijn in beslag nemen van mij bromscooter, 12 april 2005 jl., schrijf ik u deze brief.

Een verklaring voor het hoge vermogen op de rollerbank is er niet. Ik was net bezig met het repareren van mij bromscooter. De originele uitlaat was stuk en hierbij heb ik tijdelijk een goedkope gekocht van een vriend van mij, hij had alleen nog een race-uitlaat maar het was toch maar voor een of twee dagen. Ik was zelf aan het wachten op de onderdelen die ik had besteld.

Deze onderdelen had ik gekocht om toch vervoer naar mijn school te hebben. Ik studeer in Leiden. Dit betekent dus dat ik eigenlijk niet zonder scooter kan, om op tijd op school te zijn.
Ik had de scooter zondag snel inelkaar gezet met onderdelen die ik voorhanden had zodat ik er maandag in ieder geval mee kon rijden, dit was een verkeerde beslissing.

Ook heb ik hem nodig voor mijn werk, ik kom op vrijdag (als ik op de scooter ben) om 16:00 uur thuis dan moet ik eten en weer voor 17:00 uur in Nieuw-vennep zijn.
Dit is momenteel onmogelijk omdat ik nu gebruik moet maken van het openbaar vervoer wat voor mij betekend dat ik vanuit school direct naar mijn werk moet.

Ik was bezig met mijn scooter bezig om hem in originele staat te krijgen, omdat ik reeds 19 ben en met mijn rijbewijs bezig ben. Ik wil nu gewoon een scooter die 100% in orde is en betrouwbaar is.

Bij voorbaat dank en afwachtend op u antwoordt.

Met vriendelijke groeten.



F. Blom
adres
pcode+plaats
tel nummer
zaaknummer
 
Harstikke bedankt, boete heb ik net binnen :(...
4 boetes...
Mag dat uberhaupt wel? ik hoorde van veel mensen dat ze maximaal 3 boetes mogen uitdelen per x.

Maar toch harstikke bedankt, (Y)
 
Back
Top