Beta recht spruitstuk(voren) + buddyfilter

Rudy Pieters

Speedy Manston
Ik heb een beta en wil een recht spruitstuk (naar voren) met een 28mm keihin en een luchtfilter in mijn bak maar ik weet niet of die past vanwege frame. maar ben er wel zeker van dat ik een stukje frame moet weghalen waar mijn bak op vast zit en op steunt en mijn spruitstuk moe tophogen vanwege ruimte tussen cilinder en carb. heeft misschien iemand foto's van een beta met recht spruitstuk en een buddyfilter.

ik wil mijn spruitstuk niet naar achter zetten omdat ik mijn spatbord met gespoten letters wil heel laten.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

dan zul je de hele buddysteun weg moeten halen. een 25 mm spruitstuk, 28 pwk en 70 mm pvc-buis nemen behoorlijk wat ruimte in.
waarschijnlijk gaat het nieteens passen omdat je carberateur dan tegen je cilinder zit. dan moet je het spruitstuk een centimeter of 3-4 ophogen.
 
Last edited:
als ik heel die buddysteun weg haal dan kan mijn bak toch niet meer steuen als ik er een stuk van tussen haal kan die pvc buis er tussen, bij aerox gaat het maar bij beta weet ik het niet. en spruitstuk ophogen is geen probleem
 
met een pwk gaat dat echt niet lukken. voor een 21mm moe je al aardig ophogen. enige goede opties zijn subframe aan (laten) passen(lijkt mij de beste optie) of spruitstuk draaien(een graad of 30 oid).
 
Back
Top