Beta Ark

Zal wel door het filmpje komen, maar het lijkt net of ie bij het wegrijden meer toeren maakt dan dat ie vooruit komt...

Hij maakt iig wel een lekker geluidje :D
 
Originally posted by LXSpeedfighterz
Setup stond ook al bovenaan :)

Setup op dit Moment:
-*MHR Team Cil 70 cc Licht Getuned
-*MHR Deltaclutch
-*Malossi Overrange set
-*Blok getuned op MHR Team cil.
-*Malossi RHQ met SKF C4 lagers.

Uitlaat: Gianelli Shot toch Yasin?

En over dat "geluid" filmpje, :) Aralfa stond beetje te vloeken omdat ie de scooter de hele buurt door kon horen :D ask him als je wilt weten wat ie precies zei :D


ik schaam me diep :+
 
De uiteindelijke setup moet zoeits worden.

Polini Parts:
-Polini Evo type 5 Twins Tuned
-*Blok tunen op evo

Malossi Parts:
-MHR Deltaclutch met
-Malossi RHQ krukas met NSK c4 lagers
-Malossi Overrange set
-*Malossi Langere Vertanding primair
-*Wingbell van malossi



Rest:
-24 mm HHC kartcarbu met alu spruitstuk
-**An Homemade raconsteking met Control unit
-*Twin Air filter
-*HR2
-Std Membraam aanpassen
* Moet ik nog halen
** komt al binnen

AN is druk bezig om het allemaal af te ronden voor Lelystad.
 
Last edited:
De 24 HHC carb is binnen en als het goed is volgend week komt de HR 2 binnen, en de AN Race onsteking is vol in ontwikkeling , en over 2/3 weekjes de Polini Evo het is net afhankelijk van de levertijd :(

1051191176AUT_0515.jpg


1051191232AUT_0516.jpg


1051191301AUT_0517.jpg
 
Last edited:
Binnenkort ff spruitstukje voor carb fixen? Of is Aralfa d'r al mee bezig :)
Ontsteking, bijna af, zit nu ook kilometer/uur tellertje in :) als je binnenkort je dashboardje of andere kap ff uitleent waar je het beeldschermpje in wil hebben dan fix ik dat ff :)
 
nee, ik ben er nog niet mee bezig geweest. ik heb hem alleen al wel even mogen bewonderen :W .

PS alex, ik heb ook nog een dashbord he ;)
 
Thq Hilly maar optisch loop je ver voorruit :) moet nog veel aangedaan worden mjah de plannen zijn al klaar :)
 
De evo ff eronder gezet en ik kan zeggen hij trekt nou al een leuke autowheelie :

De proggres:
24 HHC spruitstuk is bijna gereed...
Blok en Cilinder worden max tuned...Hopelijk na jubbenga gaat het spul naar de tuner.
En voor de uitlaat Dat blijf een verassing of niet alex :)
En optisch ik heb iemand heel goedkoop gevonden die kan paintbrushen dus dat word ff bespreken :)
 
uitlaat blijft nog ff surprise inderdaad Yasin ;)

Wat CCI betreft, hopelijk rijdt Yasin met Jubbega al met een volledig werkend prototype, maar het kost helaas wel veel tijd om die CCI te maken zeg, zitten al heel wat uren in :D
 
Njah dit is de laatste replay want ik ben togh maar weer overgestapt naar pia, het is togh gebleken dat ik te veel van een runnertje hou :D
Dus heb ik nou een Runner SP Pro in me bezit....
dus deze project is spijtig genoeg afgelopen maar de runner zal ook een leuke project worden met onder andere Fabrizi kit :D,
 
Nice Work!
Ben erg benieuwd hoe die kappen worden! :)
En laat je het zadel opnieuw overtrekken met die kleuren??
 
Mmmm de beta is dus weg....
die heb ik ingeruild tegen de Runner Sp pro dus ik heb geen onderdelen van mina meer...
 
Back
Top