Poninibooster
BooSteRman
hoi iedereen,
Ben al een tijd bezig met opmaken van een:
BETA ARK LC (50cc originele luchtfilter, technigas krul uitlaat)
Hij start zonder problemen, vanaf 1 kick ook electrische starter gaat, maar van de moment dat je gas geeft stottert die enorm, komt niet omhoog in toeren.
Heb alles geprobeert, van sproeier 65 tot 96, 3 verschillende carbu's,(dellorto 12mm, dellorto 19,5mm, gurtner 12) gasnaald andere standen, doet NIETS van verschil.
onderdelen die er nieuw opstaan:
ik kan deze niet even testen met een andere, want alle stators ik hier heb liggen zijn met een andere aansluiting (aparte bobijn, cdi)
of ik moet even andere kabelboom hangen samen met die onsteking dan ? (heb ik wel liggen van aerox enzo)
Is het mogelijk dat het de stator zou zijn ? wil gewoon niet voor niets een nieuwe bestellen,
in filmpje kan je zowat horen wat ie doet bij gas geven (heb op youtube ge-upload)
alvast bedankt iedereen

Ben al een tijd bezig met opmaken van een:
BETA ARK LC (50cc originele luchtfilter, technigas krul uitlaat)
Hij start zonder problemen, vanaf 1 kick ook electrische starter gaat, maar van de moment dat je gas geeft stottert die enorm, komt niet omhoog in toeren.
Heb alles geprobeert, van sproeier 65 tot 96, 3 verschillende carbu's,(dellorto 12mm, dellorto 19,5mm, gurtner 12) gasnaald andere standen, doet NIETS van verschil.
onderdelen die er nieuw opstaan:
- nieuwe cdi/bobin (is in 1 stuk)
- nieuw membraam
- nieuw spruitstuk
- nieuwe zuiger en pakkingen
- nieuwe bougie, kabel en kop
- luchtfilter origineel
- massakabel (heb er 2 extra aangelegd)
- zuiger (heb cilinder afgehaald om te controleren)
- nergens lekkende pakkingen (opnieuw nieuwe)
- krukas keeringen zijn goed
- krukas lagers zijn goed
- geen valse lucht
- benzine toevoer is ok
ik kan deze niet even testen met een andere, want alle stators ik hier heb liggen zijn met een andere aansluiting (aparte bobijn, cdi)
of ik moet even andere kabelboom hangen samen met die onsteking dan ? (heb ik wel liggen van aerox enzo)
Is het mogelijk dat het de stator zou zijn ? wil gewoon niet voor niets een nieuwe bestellen,
in filmpje kan je zowat horen wat ie doet bij gas geven (heb op youtube ge-upload)
alvast bedankt iedereen