Beste uitlaat voor Peugeot SF 2 206 WRC LC

Black_Scoot

Black_Scoot
Hey scoot-luitjes en andere geïnteresseerden,

Ik heb een vraag met betrekking tot het maken van een keuze van een uitlaat. En wel voor mijn Peugeot Speedfight 2 206 WRC LC. Op dit moment hangt er een Technigas Next onder. Hij loopt dik 80. Op zich wel relaxt. Maar aangezien de strenge en irri (rollerbank)controles van die blauwe ventjes zoek ik een goeie uitlaat, het liefst (met) een terugloop maar wel EU goedgekeurd. Er zijn wel standaard originele vervangers maar sommigen zien dr egt niet uit...lelijk gewoon ondanks dat ze wel goed presteren.

Zelf had ik de Gianelli Next, de Yasuni Z,de Malossi MHR Replica of een TNT uitlaat in gedachten. Is dit een goeie keuze? waarom wel waarom niet? en hoe zit het qua prijsverhouding en prestaties? Welke (eventuele) andere uitlaat is zeker aan te raden voor mijn Peugeot SF2. En verder zat ik te denken aan een begrenzer. Is het beter om intern (vario etc.) of extern (toerenbegrenzer etc) te veranderen? of niks?

Zijn er ook nog leuke, goeie, serieuze setups voor mijn type scooter?
Ik woon btw in het Noorden; Leeuwarden (Friesland) om precies te zijn.
Het klinkt misschien ordinair om terug te gaan naar de brave uitrusting voor mijn scooter, maar mijn geld (voor eventuele 'hoge/dure" boetes) is mij net zoveel waardevol als mijn waardevolle Peugeot Speedfight 2 206 WRC LC.

Ben benieuwd naar jou mening, laat massaal van je horen, bij voorbaat dank!

Grtz, B_S
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Je moet zo ie zo goed kijke naar het EU-Keurmerkje zoals je zelf al zei..
Het licht er natuurlijk net aan wat je precies wil..
En smaken verschillen natuurlijk..

Nu heb je al een Technigas Next eronder... En je zit te twijfele om een andere te neme (de Gianelli Next, de Yasuni Z,de Malossi MHR Replica of een TNT uitlaat).
Deze uitlate zijn even of sneller dan je huidige uitlaat..

Om echt niet gepakt te worde kan je beter misschien je standaard uitlaatje eronder schroeve..

Mijn Speedy reed daar altijd lekker op (onbegrensd)
 
Neej pcies, maar waar het mij omgaat is dat ik geen lompe uitlaat onder mn scoot wil hebben. Maar kan je toch een boete krijgen als je bijv. 1 van mijn voorkeur-uitlaten dr onder zet en ze zijn ook nog es begrensd? Ik bedoel dan word je eigenlijk verplicht om met een basic uitlaat oid rond te rijden.

Mijn standaard uitlaat is verroest dus ik moet zowiezo een andere uitlaat.
Welke standaard uitlaat raad je mij dan aan die mooi en goed is voor mijn SF2?

Grtz, Me.
 
als jij er voor zorgt dat je scooter niet te hard loopt en je niet te veel herrie produceert
dan zal oom agent je niet snel bekeuren, altans in mij geval niet

en naar zo'n eu keurmerk kijkt geen hond zelf niet bij je std pijp
 
Thnx... jah iedere regio heeft zo zijn eigen wouts, maar goed tis me duidelijk.
En als ik mijn huidige Tecnigas Next laat begrensen (geen EU keurmerk) dan hoef ik niet zoveel te vrezen voor un dikke boete...tog?

Dan twijfel ik nog tussen de Yanusi Z en de Gianelli Next uitlaat.
Bedankt voor zover. Mochten er anderen nog tips hebben graag, alles is welkom.

Grtz, B_S
 
Back
Top