Beste uitlaat op 50 snel

Sjoerd

Well-Known Member
Welke uitlaat doet het goed op een 50 snel?

Een Gara? Bidalot?
Ik heb dus een Top Performances 50 snel.
Of werkt de Nr-X er ook goed op, aangezien het geen alu cilidner is en dus niet supersnel is. Naja roep maar wat..

Alvast bedankt!

SvR
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou een Yasuni R zetten,hij is eigenlijk gemaakt voor de 70cc - giet(race),ik heb hem nu onder me 50cc standaard,hij doet het best goed,alleen afstellen is zwaar klote,maajah volgende week komt me 70ccEVO+krukas+21mmCarb.,duzz.........
biggrin.gif

Verkoop/dump die nr-x.
 
Hhehehe
smile.gif
eikel mode wazz da nu weer?!


Ik weet het iedereen en ik ook worden gek hier van die "welke uitlaat is het beste vragen" maar dta is altijd voor 50cc std. En nu wildei k effe kijken wat er op de markt is voor 50cc snel.

Ik ga denk ik maar voor de NR-X, aangezien mijn 50 cc snel niet echt snel is maar net wat beter dan de watergekoelde cilidners.

Ik hoor het wel wat jullie ervan vinden...

SvR
 
Ik weet het: NR-X is niet errug origineel, maar what the fuck kan mij het nou schelen?

Ik wil gewoon de beste uitlaat! De 4sjees is gewoon de prijs niet waard! Bij de NR-X wordt het vermogen ook wat lager beriekt wat in de praktijk voor een betere prestatie zorgt.

Ook twijvel ik nog over de Hebo Gara? Wat denken jullie? En nardo is er voor mijn cilinder vast wel. Ach ja het is zo kut... Ik wil niet nog eens een miskoop kopen, maar de 1 zegt weer die uitlaat en de ander weer die... En je kan ze niet eens proberen!!!

De NR-X geeft gewoon de meeste zekerheid, is mooi, mooi geluidje (op 50 snel dan), alleen half NL rijdt ermee, das niet leuk
frown.gif


AAAAArrrrghh


SvR
 
Back
Top