beste uitlaat @ DR70

jeroenaerox

aerox sjeezer
ik heb de volgende setup:

DR70
17.5 dellortho
malossi multivar + mhr ventilvar
malossi mhr delta clutch
carbon membraanplaten

ik rijd nou met een laser x-pro, de cilinder is voor straat gebruik. ik wist dat het geen supersnelle cilinder was, maar ik heb het gevoel dat er met een andere uitlaat toch meer uit moet kunnen komen.

welke uitlaat zou hier beter op gaan lopen ?? en ga ik hier veel van merken ?

en de beste manier om je luchtschroef zo precies mogenlijk af te stellen is dat zoals de howto hier op het forum stationnair laten draaien en hoogste toertal ofzoeken met de luchtschroef??
 
Advertisement - register to remove this

jeroenaerox said:
ik heb de volgende setup:

DR70
17.5 dellortho
malossi multivar + mhr ventilvar
malossi mhr delta clutch
carbon membraanplaten

ik rijd nou met een laser x-pro, de cilinder is voor straat gebruik. ik wist dat het geen supersnelle cilinder was, maar ik heb het gevoel dat er met een andere uitlaat toch meer uit moet kunnen komen.

welke uitlaat zou hier beter op gaan lopen ?? en ga ik hier veel van merken ?

en de beste manier om je luchtschroef zo precies mogenlijk af te stellen is dat zoals de howto hier op het forum stationnair laten draaien en hoogste toertal ofzoeken met de luchtschroef??
xpro is perfect voor dr70 dus aan je uitlaat zal het niet liggen denks!!!
 
maar zal die shot veel beter lopen dan de laser x-pro ??

en als ik die dr70 lichtjes laat tunen gaat hij dan voornamenlijk mer koppel krijgen en harder trekken, of juist alleen de top een stuk omhoog ??
 
maar merk je er nou veel verschil tussen dan tussen de shot en de laser x-pro ??

maar ik vind alleen de demper van een shot niet mooi, die van een laser of een reverse b.v. vind ik persoonlijk mooier. als ik er eventueel zo een demper op zet (als dat past) worden de prestaties dan weer iets minder ?? of beinvloed de demper de prestaties niet echt maar meer het geluid ??
 
oke, maar hoe zit dat nou met de demper wat in mijn vorige post staat ??
en wat merk je het meest bij een licht getunde dr70 ?? want hij loopt nou rond de 90 op een autoteller en dat hoeft niet veel harder van mij, maar trekker mag die gerust nog wat harder..
 
nee hahaha het is gewoon een leuk staat ´´projectje´´ maar ik wil wel lekker veel koppel hebben en 90 vind ik een mooie snelheid..

maar iedereen zegt maar ga voor de shot..

maar ga ik daar echt een verschil tussen merken of scheelt het maaar een klein beetje waar je bijna niks van merkt ???
 
F15 DD said:
90 moet je makkelijk kunnen halen, beetje afstellen en dat komt wel goed. Ik zou hem niet laten tjoenen. Dan kan je nog beter een andere cilinder kopen imo:)


Niet mee eens, bij mij maakte het tunen (2 stages @ twins) een groot verschil...

Rijdt nu ongeveer 100 digi, zal nog iets meer uit te halen zijn maar niet veel meer. (setup trouwens: Dr70 2 stages, hebo asje, DO19 etc)

Mij viel het optrekken gewoon het meeste op na de tunebeurt, of je nou 90 of 100 op top rijd merk je eigenlijk nauwelijks, maar dat je er een stuk harder heen trekt valt je wel degelijk op.

Over je vraag van je uitlaten...
Kheb nog nooit met een xpro op een dr70 gereden. Wel ben ik van een hebo gara @ dr70 op een shot @ dr70 overgestapt en dat was wel ff een wereldje van verschil. Maar of dat ook voor een xpro geld zou ik niet durven zeggen.
 
Back
Top