Beste setup voor Polini Evo 50cc Lc

Status
Not open for further replies.

Fido Dido

Well-Known Member
Beste mensen,
Het onderwerp zegt het al
Ik zou graag de beste of tenminste een goede setup willen weten voor een Polini Evo 50cc Lc wat tevens ook goed gebruikt kan worden voor later een Gilardoni 70cc Lc

de belangrijkste dinge die ik graag wil weten zijn welke Carb. en welke Vario en Koppeling ik dr bij moet hebbe. Verder zijn alle tips welkom

Groeten Fido
 
Advertisement - register to remove this

evo50 uitlaat , later weer verkopen om een andere pijp te kopen , evo 50 pijp loopt namelijk (ongeveer) het beste op een evo50 cilinderkit

maar waarom niet direct een gilardoni kopen dan ?
 
Ja kijk ik heb een neo's en die moet ik dus eerst ombouwen naar LC
als ik daar klaar mee ben wil ik eerst kijken of ie goed watergekoelt is gemaakt dus doe ik mijn Evo dr onder en kheb nog een gloednieuwe Gilardoni ligge en ik heb al een Yasuni R kan ik daar wat mee??
 
Kan je wel wat mee inprinciepe.
Leuk setupje is:
ander krukasje doppler ofzo
mhr overrange
delta clutch
21mm
evo50 uitlaat
hpi of mhr ontsteking
ander membraam

Hoef je later alleen nog van uitlaatje te wisselen;):!
 
Fido Dido said:
Ja kijk ik heb een neo's en die moet ik dus eerst ombouwen naar LC
als ik daar klaar mee ben wil ik eerst kijken of ie goed watergekoelt is gemaakt dus doe ik mijn Evo dr onder en kheb nog een gloednieuwe Gilardoni ligge en ik heb al een Yasuni R kan ik daar wat mee??

maarja , als je gewoon een temperatuurmeter gebruikt (ik gebruik m niet eens) ....

hoe denk jij dan dat je m verkeerd watergekoelt kunt maken :?
 
19mm. carb (dellorto ws)
MHR2000 vario
Delta clutch koppeling

Dat zou het beste zijn, en als je het ook nog over een krukas en/of uitlaat hebt.
Polini Evo krukas en polini evo 50cc uitlaat.
(spreek uit ervaring)
 
ronnie_nrg said:
Je hebt toch ook evo asjes met spiebanen?
Maar doppler asje is goed zat, kan in princiepe alles wel aan.

idd doppel kopen

polini met spiebanen is voor verticaal ,die is kleiner in diameter vanwege de kleinere diameter van het carter
 
ff heel eventjes offtopic: algemeen bekend / gezegd, doppler as, uitstekende krukas, slecht naaldlager, maar niet elke naaldlager past erin dus welke moet je erin beunen
 
yups said:
ff heel eventjes offtopic: algemeen bekend / gezegd, doppler as, uitstekende krukas, slecht naaldlager, maar niet elke naaldlager past erin dus welke moet je erin beunen

als je p10 krukas hebt beun je er een p10 naaldlager in. of gaat er dan nog niet elke lager in? :rolleyes:
 
Evo 50

hey

ik heb de volgende setup

evo 50 stage 3 tuned
power 1 krukas
evo membraam
22 mm carb + spruitstuk
MHR 2000 multivar
Flyclutch
met een for race komt alleen bida C20 op

en het rijd niet lekker zeker niet

groetjes
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top