Beste setup beta rr track

Betarrtrack

New Member
Hallo schakel brommer liefhebbers,

ik heb laatst een schakelbrommer gekocht een beta rr track uit 2022.
Hier ben ik hartstikke blij mee maar ik merk al dat de standaard setup saai begint te worden. Ik had gekeken naar een aantal mogelijk heden en kwam uit bij een nieuwe setup. Dat betekent dus cilinder carb uitlaat inlaat ontsteking en krukas
Maar hier dus ook de vraag welk merk cilinder zou het beste zijn voor mijn gebruik en wat voor materiaal?
Ik heb een tomos er bij gekocht voor als er keer politie is of een roller bank staat of als het hard regent of zo dus het is geen daily driver
ik zou graag jullie advies hierover willen horen.

budget is trouwens 1000 - 1200 euro
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Wat is je budget? Malossi komt met een 100ccTesta Rossa of anders een 2fast ook leuk spul. Maar dat is wel het uiterste ook qua prijs
 
Wat is je budget? Malossi komt met een 100ccTesta Rossa of anders een 2fast ook leuk spul. Maar dat is wel het uiterste ook qua prijs
Ja dan zou ik me hele blok opnieuw moet laten passend maken want 100 c toofast is wel beetje vragen voor problemen en dat is ook wel heel prijzig
 
2-Fast is niet vragen om Problemen , this maar hoe je het opbouwt , en het Spul afstelt ..

Zou Mooi zijn ... je bouwt een dik Spul en is binnen No-Time kapot .
Tuning is Not a Crime ... Beetje Tuning kost wel geld , kost wat ... en je heb wat .
 
2-Fast is niet vragen om Problemen , this maar hoe je het opbouwt , en het Spul afstelt ..

Zou Mooi zijn ... je bouwt een dik Spul en is binnen No-Time kapot .
Tuning is Not a Crime ... Beetje Tuning kost wel geld , kost wat ... en je heb wat .
Alsnog 100 cc too fast past niet echt in me budget alleen al cilinder + krukas ben ik al een fortuin kwijt
 
Back
Top