Beste rollen dr70rpm tuned.

roy nieuwold

Well-Known Member
hallo, ik wilde graag weten of ik goed zit in mijn rollen hij trekt wel goed op maar net geen auto wheelie en dat moet makkelijk lukken met mijn setup:

Dr70cc rpm tuned,
21mm carberateur sproeier 94
yasuni r
delta clutch rode malossi trekveren
Gele Drukveer
Power 1 vario: 4 Gr

Hij maakt nu rond de 10k toeren.

hij heeft een hele hele kleine dip 0-25 daarna trek hij iets harder.
 
Advertisement - register to remove this


Vreemd advies.

Hij zegt dat ie een dip heeft van 0 - 20
en verder is een rpm ook redelijk hoogtoerig, lijkt me sterk dat je dan bij de 6 gram moet gaan kijken =P.

Ik zou wat strakkere trekveertjes nemen.
Tenminste, ik ga ervan uit dat je scooter bij die dip minder toeren draait?
 
ook nog happen :*

tuurlijk is 6 gram niet goed , maar wat wel?

als ik je nu vertel dat je er 3 gram in moet doen zou je dat dan ook doen? en dus ook echt geloven dat je zo even kunt zeggen wat erin moet?

het is gewoon niet te zeggen ,en zeker niet vanaf een beeldschermpje ..

mijn advies , koop een aantal setjes rollen , en een malossi gele en rode drukveer , een aantal setjes trekveren en wat sproeiers en ga aan de slag , niemand kan jou precies vertellen wat erin moet. en zeker trekveren niet btw.

dus kijk wat je hebt , wat je niet hebt bijbestellen eventueel , maar je bent gewoon wat materiaal nodig om het perfect te KUNNEN afstellen.

kan ook domweg zijn dat je met andere trekveren en/of iets lichtere er al bent..

afstellen = testen..
 
ook nog happen :*

tuurlijk is 6 gram niet goed , maar wat wel?

als ik je nu vertel dat je er 3 gram in moet doen zou je dat dan ook doen? en dus ook echt geloven dat je zo even kunt zeggen wat erin moet?

het is gewoon niet te zeggen ,en zeker niet vanaf een beeldschermpje ..

mijn advies , koop een aantal setjes rollen , en een malossi gele en rode drukveer , een aantal setjes trekveren en wat sproeiers en ga aan de slag , niemand kan jou precies vertellen wat erin moet. en zeker trekveren niet btw.

dus kijk wat je hebt , wat je niet hebt bijbestellen eventueel , maar je bent gewoon wat materiaal nodig om het perfect te KUNNEN afstellen.

kan ook domweg zijn dat je met andere trekveren en/of iets lichtere er al bent..

afstellen = testen..

Like, dat was op zich ook wel duidelijk.

Alleen vind ik het toch lomp om dat te zeggen als "antwoord" tegen een TS die misschien wel helemaal geen scooter kennis heeft =P.

Anyways, als ik het zo lees is t bij hem dus helemaal niet de rollen, maar de trekveren.

En idd testen.
 
mja , het is al zo vaak gezegd , en je kunt ook even een beetje verder kijken dan je neus lang is en dus niet meteen een topic hiervoor aanmaken..

mja , schijnt dat 20 topics over exact hetzelfde achter elkaar makkelijker is voor sommigen dan EVEN het forum bekijken , imo heet het gewoon luiheid...

en binnen 10 minuten vind je de wereld topics over EXACT hetzelfde..
 
Back
Top