Beste membraan hoogtoerig?

Aeroxmotoforce

New Member
Ik heb een aeroxje die redelijk loopt maar stottert bij vol gas (afstelling alles geprobeerd maar blijft bij veel en weinig benzine)
Denk dat m’n membraanklepjes niet strak genoeg zijn en dat de boel gaat klepperen/waaieren.
Welke membraan word aangeraden voor zo’n hoogtoerig setup? Vl16 of v-force ofzo?

Hebo manston II

Malossi MHR team 47,6 B zuiger

Yasuni c21

Polini cp21

Dopler racing endurance pen 12

Malossi multivar (1,75 g rollen)

Top performance membraan (goedkoop kutding)

Standaard koppeling (Malossi gele drukveer en rode trekveren)
 
Advertisement - register to remove this

Beetje bijzondere afstelling???
Ik heb een aeroxje die redelijk loopt maar stottert bij vol gas (afstelling alles geprobeerd maar blijft bij veel en weinig benzine)
Denk dat m’n membraanklepjes niet strak genoeg zijn en dat de boel gaat klepperen/waaieren.
Welke membraan word aangeraden voor zo’n hoogtoerig setup? Vl16 of v-force ofzo?

Hebo manston II

Malossi MHR team 47,6 B zuiger

Yasuni c21

Polini cp21

Dopler racing endurance pen 12

Malossi multivar (1,75 g rollen)

Top performance membraan (goedkoop kutding)

Standaard koppeling (Malossi gele drukveer en rode trekveren)
 
Vl14 of stage6 of top performace vforce. Sluit je membraam wel goed af?

En weet je 110% zeker dat je de goede zuiger hebt? Want staan laatste tijd veel Manstons zonder zuiger te koop omdat die niet meer te krijgen zijn.
 
De vraag is (naast de bijzondere afstelling):

Wat is de squish, hoeveel voorontsteking en welke onsteking?
Post automatically merged:

Beste mensen,

Ik zit nu een beetje naar membraanpjes te kijken en ik heb er een gevonden op jos dijkman, Het gaat om deze: https://josdijkman.nl/membraan-carb...7vmvtXbfbwG91pLo51V41C5iYHNnF-aEaApi3EALw_wcB
Heeft er iemand ervaring mee?


Mvg
Als er in de titel “race” bij staat is het vaak een simpel ding. Zal ongetwijfeld werken, maar voor een manston of andere vermogenscilinder zou ik voor een VForce of VL14 gaan
 
Last edited:
De vraag is (naast de bijzondere afstelling):

Wat is de squish, hoeveel voorontsteking en welke onsteking?
Post automatically merged:


Als er in de titel “race” bij staat is het vaak een simpel ding. Zal ongetwijfeld werken, maar voor een manston of andere vermogenscilinder zou ik voor een VForce of VL14 gaan
Stage 6 is ooo goed en strak!
 
Neefje, jij wilt toch met een simpel cilindertje starten want skeer? Dan schroef je een setje VL11 platen op het standaard membraam.
Ik wil alles behalve cilinder eerst goed hebben en dan daarna ombouwen naar lc daarom is t effe handig dat ik tijdelijk een ac cilinder heb zodat ik wel kan rijden.
 
Back
Top