This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Beste Merk Gereedschap, Waar sleutel jij mee?

werkt ook niet, ik gebruik het alleen om olie aan te zuigen en om oude olie uit het reservoir te halen.

Het is ook meer om de meeste olie door de leiding heen te trekken. Laatste beetje nog wel met de hand doen natuurlijk.

Ik vind t een ideaal ding

Nou ik heb wel eens dat ik een remsysteem helemaal uit elkaar gehad heb. En dan loopt de remvloeistof soms niet goed door. Dan is zoon apparaat best handig vind ik.

En een tijdje terug mn ladekast maar eens opgeruimt, door wat spul op te hangen.

Dus bordje gemaakt

Bakjes aangeschaft

Nog wat planken voor diverse troep opgehangen

Andere kant nog wat zooi van de vloer af

En weer vol

Pffff, wat droom ik vaak over een grotere schuur :7

bij mij zijn er 2 karren uit de schuur gejat.... hopelijk vergoed inboedelverzekering nog redelijk, anders ben ik de lul...

Iemand enig idee waar je een 12-tand dop uitwendig kan krijgen? Ben vanavond alle bouwmarkten hier in de buurt langs geweest, maar ik zie ze alleen inwendig. Ik ben er eentje nodig om de schroefset voor te monteren, mooi klote, want achter zit er al onder.

Automaterialen/gereedschapszaak
Ff lenen bij autogarage?

Heb van de week gewerkt met fastool boor en frees machientjes. Dit merk word veel gebruikt door timmer mannen. Maar voor te klussen SUPER. Enige nadeel peper duur spul. Wel erg handig en over na gedacht over dat spul. Alle koffers passen op mekaar losse schroef koppen voor in lastige hoekjes ga maar door.

http://www.festool.be/NL/Pages/index.aspx

bij mij zijn er 2 karren uit de schuur gejat.... hopelijk vergoed inboedelverzekering nog redelijk, anders ben ik de lul...

update..

3400 uitgekeerd door inboedel verzekering:W... blijkbaar hebben ze me powertools ook in berekening genomen, hoe dat kan ??? :+

mjah mooi nieuw spul halen dus... als eerste mijn eigen Mig :W

Laatst een snap-on kist gekocht van mn baas.
Had al aantal snap-on, facom en gedore spullen.

Maar de rubber matten in de lades zijn niet netjes meer, waar kan ik deze ergens halen?
Niet te dik niet te dun, niet wat opkrult omdat het op een rol heeft gezeten.