This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Beste Merk Gereedschap, Waar sleutel jij mee?

Als je dit zo ziet lijkt het net of 'iedereen' goed spul hebt, maar de meeste mensen waarbij ik thuis gereedschap tegenkom hebben toch die '80 toolz in 1 doos' zooi uit de knakenbak... Als je ernaar kijkt draait het al dol, vooral die kruiskoppen zijn goed voor uren vermaak

Had ik ook, set van de kijkshop.

Alleen ik had altijd alles in me buddy zitten, totdat ie gejat werd (me vorige scoot)

Facom, Hazet en stahlwille sleutels
2 lasapparaten : puntlasser en een op Co2
Parelstraal kabine
Compressor die f*cking groot en zwaar is (600kg weegt ie volgens mij ! 8P)
Veder nog wat sjit van metabo en bosch... Ik weet veder ook niet, maar we hebben hier echt veel liggen ! Word volop gebruig van gemaakt

2 facom ratel sets facom en 2 schroevendraaiersets , kost me een rib uit het lijf maar ik werk al wel 2j met de 2 zelfde ratelsetjes waar nog geen mm van geroesten is en nog nooit iets ana is miskomen

overigens een bosch boor/ schuurmachine, star tools kolomboormachine en lintzaag , een of ander soviet merk compressor, werkt wel goed en dat is het , metabo haakse slijpschijf , dremel multi (8)) zowat denks , owja, ook nog een halfautomaat laspostje dat ik voor een prikje heb overgenoen van een zaak die over de kop was gegaan

heb ook nog 351681564 sets steeksleutels in alle maten en vormen en dergelijke maar heb ik geen namen meer van , sommige zijn oudere facom's vna m'n pa ,maar ook andere merken

heb ook zelfbouw kunststof hamer en lagertrekker / krukastrekker gebouwd @ school :W

Ik ben van plan om binnenkort ook zo een rood kastje aan te schaffen, kan iemand mij iets goeds aanraden van ong. 1000 euro?

Ik heb allemaal oud spul Werkt perfect En natuurlijk de bosch electrische apparaten, haakse slijper, driehoek schuurmachine etc., kinzo compressortje en lasapparaatje.. Eigenlijk alles wat ik nodig heb.. Maar geen facom of zo en dat boeit me ook niks zolang het maar goed werkt..

Bijna al mijn gereedschap is van: chroom vanadium.. naar mijn bevindingen wel goeie shit, duits gekeurd geloof ik... heb der:

Schroevendraaier set van
Doppen set
steek en ring sleutel set van...

Zal t meeste maar met een korrel zout nemen

Maar ik zie niemand die een Moment sleutel heeft. Das toch wel een onmisbaar stukje gereedschap voor een goede sleutelaar.

en nu heeft ineens iedereen er 1

Quad Sjezer said:
Bijna al mijn gereedschap is van: chroom vanadium.. naar mijn bevindingen wel goeie shit, duits gekeurd geloof ik... heb der:

Schroevendraaier set van
Doppen set
steek en ring sleutel set van...

dat is het materiaal waar het van gemaakt is :+

geen merk

Bijna alles van Tengtools
verder:
lasapparaat
MOMENTSLEUTEL :*
luchtsleutel
en nog wel meer vaag gereedschap

Da-vid said:
dat is het materiaal waar het van gemaakt is :+

geen merk

Ok hahaha, nja, merk weet ik dan niet, weet wel dat op het op ale me gereedschap staad, en dat ik met de doppen set autovelg moeren vast kan zetten, en dat ik dan op de ratel sta, en alles blijf 100% recht dus ik vind het wel best

jub heb er ook een ratel van , werkt al 7 jaar perfect (met dik intensief gebruik :X)

Bijvoorbeeld een buis van 2 meter eraan, omdat de velgen van je speedfight zo vast zitten

Goed bezig , daarvoor wordt altijd het vaste stuk meegeleverd , zodat er geen grote krachten op het ratel mechanisme komen te staan.