This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Beste Merk Gereedschap, Waar sleutel jij mee?

Die Metabo heeft een vriend van mij ook, laatst nog een hele hardhouten vlonder van 8x4m incl palen mee gemaakt, zaagt prima.

Decoupeer lijkt mij ook prima.

Bij Bosch heb je 2 verschillende types van uitvoeringen.
Je hebt de 'Blauwe' bosch zoals de decoupeerzaag als hierboven, deze is weggelegd voor regelmatig gebruik. En is degelijker gemaakt als de 'Groene' (Hobby) bosch.
De Groene bosch is eerder gemaakt voor en toe eens iets te zagen deze is lichter gemaakt en uiteraard ook wat goedkoper.

De metabo afkortzaag is ideaal voor de huis, tuin en keuken klusjes..
Je kunt er natuurlijk niet de kwaliteit van Makita of Dewalt van verwachten.

Gister even een gereedschapsbord/bak gemaakt.. eigenlijk wilde ik een rooie kist maar financieel was dit ff aantrekkelijker :+

vandaag of morgen ff alles er aanhangen.

Ik kwam bij de lokale autoonderdelenboer deze aanbieding tegen:

http://www.brammer.nl/Downloads/Beta_eindejaarsactie_2011.pdf
Erg mooie set, voor €225!
Zit er nou nog verschil in kwaliteit tussen Beta 'klasses'?

Mijn probleem is alleen, ik heb alleen een nieuwe doppenset nodig, rest heb ik al. Iemand nog tips? Moet zowel met lange als korte doppen zijn, meerdere ratels, lekker uitgebreid. Bitjes hoef ik niet.

Ik kwam ook nog deze aanbieding tegen, maar no name spul neem ik niet meer:
http://www.agroluxesale.nl/

heeft iemand ervaring met TX doppen ?
deze dus:

liefst profsetje van groot tot klein

aansluitmaat maakt niet uit 1/4 ,3/8 en 1/2

doe mij maar de hexagon doppen... heb daar mee gewerkt, maar vind niet fijn... vooral als iets goed vast zit, gaat het al snel fout.

Buitentorx heet dat...

Force heeft goede en goedkope setjes daar in.
Volgens mij krijg je dan een rijtje met 1/4 en 3/8 doppen, e4 tot e18 voor 25 euro +/-

Remto Automaterialen, ambachtshof.

Maaarrr ik heb bijna niks van dat spul op voorraad dus als je wat nodig hebt, bestel ik het van te voren en geef ik wel een gil als het er is.