Beste Merk Gereedschap, Waar sleutel jij mee?

staan geen prijzen bij, ben benieuwd wat slagset kost (module) inc pendrijvers/bijtels

Oh die was niet zo duur, alleen zijn die bijtels niet van al te beste kwaliteit.
Ik zoek 'm morgen wel ff op.

En ohja, gedore kan ik ook leveren... mocht er iemand om verlegen zitten.

MarcR, er zijn bij vrij veel toko's nu hitachi setjes in de aanbieding met 2 li-ion accu's.
Fabory, Rijsbergen etc verkopen ze wel.
Das echt mooi spul :)

Scully, mooi lasertje is dat! Wij gebruiken 'm op t werk ook, niks op aan te merken ;).

En over Accuschroefmachines, op z'n minst 12, 14,4 kan, 18v is fijn.

Scully, mooi lasertje is dat! Wij gebruiken 'm op t werk ook, niks op aan te merken ;).

Gelukkig maar, heb em zelf ook al gebruikt voor de schuttingpalen, bevalt goed. :)

Ondertussen weer nieuw speeltje gehaalt:

Stootijzer_de_Wit_met_knop_en_beitel12990800734d6e63895db47.jpg

7 kilo geweld :P

veel dacht rond de 600.... 120 delig ofzo...

ik ga beetje bij beetje, me machines vervangen/upgraden...

iemand die me tips kan geven...

ik zoek:

decoupeerzaag
radiaal-afkort/verstekzaag

ik heb nu van black en decker een decoupeerzaag, maar die zaagt zo krom als wat (ligt niet aan mesje)

en verstek van ferm.... maar zit teveel speling op, en staat niet loods...

alleen heb ik hier geen verstand van, wat zijn nou beetje knappe machines.. die mij gen rib uit me lijf kosten..

ik zoek:

decoupeerzaag

ik heb nu van black en decker een decoupeerzaag, maar die zaagt zo krom als wat (ligt niet aan mesje)

alleen heb ik hier geen verstand van, wat zijn nou beetje knappe machines.. die mij gen rib uit me lijf kosten..
Van dat soort machines, zeker die decoupeerzaag zou ik kopen van Bosch blauw, gaat nooit kapot.

Hbm is goed, ander goed merk is kukko

ik zoek:

decoupeerzaag

Mooie zaagmachine is een elu/dewalt, goeie kwaliteit en alles nog leverbaar.
Een flipover(elu tgs/ dewalt dw) is ook een mooie oplossing kan je ook in de lengte zagen.

Heb zelf een elu ras, welke ook draaibaar is om in de lengte te zagen, maar voor z'n machine moet je wel ruimte hebben..

Kosten gebruikt nog wel wat, maar niet stuk te krijgen en blijven altijd geld waard.

ik zoek:

decoupeerzaag

decoupeerzaag kan ik je Bosch aanbevelen.
verstek scheelt wat je wilt.. de walt voor wat grover zaagwerk en bij festtool voor t fijne werk..

nee idd.. geen bouwmarkt bosch decoupeerzaag kopen, maar ff bij de gereedschapshandel binnenwandelen.. (technischeunie als je daar kan bestellen is ook goed te doen).

Back