Beste Merk Gereedschap, Waar sleutel jij mee?

Vanmorgen deze set opgehaald:

http://cms.umarex-laserliner.de/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=75&lang=nl

66518.jpg

66044_01.jpg

63396.jpg

Voor de meesten hier waarschijnlijk niet zo'n interessant stuk gereedschap, maar ik kan hier heel veel tijd mee winnen bij elke klus die ik aanneem. De laser ziet er erg netjes uit, en met een bereik van 120 meter is dit voor mij precies goed, zeker gezien de aanschafprijs van 260 Euro. :)

Kost geen drol ivm een set van Kieboom hier in NL. Buurman heeft die setjes.. altijd mooi spul om even te zien in actie.

Nice, ook voor muurtjes metselen ?

Kan je gebruiken voor alles wat je waterpas uit wil zetten, ik zal em voornamelijk gebruiken voor straatwerkzaamheden, maar heb vanmiddag al een hoogteplan gemaakt van de kavel om de schutting mooi waterpas te zetten. :) Probleem is dat er 14,5 cm afschot zit tussen het huis en achterkant kavel. Als de schutting 180 cm moet worden aan het huis, wordt ie dus 194,5 cm aan de achterkant. Is volgens mij wel een beetje aan de hoge kant, maar een schutting waar je overheen kijkt is ook niks.

Kost geen drol ivm een set van Kieboom hier in NL. Buurman heeft die setjes.. altijd mooi spul om even te zien in actie.

Een professionele set is al snel 1000+ nieuw, en dan moet de meetlat en het statief er nog bij.
Uramex/laserliner heeft ook duurdere exemplaren, dus ga ervanuit dat deze ook wel goed moet zijn, ook omdat het een duits produkt is, en niet chinees/thais ofzo. De verkoper vertelde mij dat dit bedrijf ook wapens maakt, een nauwkeurige laser lijkt mij dan wel belangrijk. :P

Kan je gebruiken voor alles wat je waterpas uit wil zetten, ik zal em voornamelijk gebruiken voor straatwerkzaamheden, maar heb vanmiddag al een hoogteplan gemaakt van de kavel om de schutting mooi waterpas te zetten. :) Probleem is dat er 14,5 cm afschot zit tussen het huis en achterkant kavel. Als de schutting 180 cm moet worden aan het huis, wordt ie dus 194,5 cm aan de achterkant. Is volgens mij wel een beetje aan de hoge kant, maar een schutting waar je overheen kijkt is ook niks.
Gewoon op het laagste punt onder de 2 meter blijven, zit je altijd goed, zo heb ik het bij mij ook gedaan.

kan je tengtools korting fixen voor scooterforummembers? :P

Als je daar naar op zoek bent, kan ik je wel korting geven...

Ik lever:

-Hazet
-Kraftwerk
-Ronin
-Swiss tools
-Knipex
-Facom

Maar niet nu svp :# want ik zit midden in een verhuizing.
Als je eens wat nodig hebt, geef je maar een gil.

Hoeveel verschil zat er bij jou in dan? Ik hou het hoogste punt gewoon op 1.80m, en bij het laagste punt word ie dan 1.94m.
Ook zoiets? Of iets meer zelfs. Maar mijn tuin moet nog helemaal gedaan worden en wordt op het laagste punt nog flink opgehoogd.

Iemand bekend met zo'n 10.8V accuboormachine?

66dafe0e04aaf29f2fb307c4ab872678.jpg

Of toch gaan voor een 14.4V versie?

73884.jpg

Voor het zwaardere werk heb ik sowieso een klopboor, het gaat me meer om schroeven ed.

Back