Nice, ook voor muurtjes metselen ?
Kost geen drol ivm een set van Kieboom hier in NL. Buurman heeft die setjes.. altijd mooi spul om even te zien in actie.
Gewoon op het laagste punt onder de 2 meter blijven, zit je altijd goed, zo heb ik het bij mij ook gedaan.Kan je gebruiken voor alles wat je waterpas uit wil zetten, ik zal em voornamelijk gebruiken voor straatwerkzaamheden, maar heb vanmiddag al een hoogteplan gemaakt van de kavel om de schutting mooi waterpas te zetten. Probleem is dat er 14,5 cm afschot zit tussen het huis en achterkant kavel. Als de schutting 180 cm moet worden aan het huis, wordt ie dus 194,5 cm aan de achterkant. Is volgens mij wel een beetje aan de hoge kant, maar een schutting waar je overheen kijkt is ook niks.
kan je tengtools korting fixen voor scooterforummembers?
Gewoon op het laagste punt onder de 2 meter blijven, zit je altijd goed, zo heb ik het bij mij ook gedaan.
Facom-ronin heb ik wel oren naar. Laat maar weten wanneer wel
Ook zoiets? Of iets meer zelfs. Maar mijn tuin moet nog helemaal gedaan worden en wordt op het laagste punt nog flink opgehoogd.Hoeveel verschil zat er bij jou in dan? Ik hou het hoogste punt gewoon op 1.80m, en bij het laagste punt word ie dan 1.94m.
Sowieso Li-on accu nemen .