This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Beste Merk Gereedschap, Waar sleutel jij mee?

weet iemand waar ik een beetje goedkope momentsleutel kan krijgen. ik moet m eigenlijk hebben voor cilinders te monteren dus rond de 11nm.

Ik gebruik het heel zelfden dus daarom heb ik geen dure nodig.

Hier zit direct een bankschroef op met een draaibare bovenkant. Zit voorlopig wel goed maar ik ga hem er wel afhalen, anders past de kar straks niet onder mijn werkbank.
Wel een fijne kar verder, vakverdeling erin, inlegtray, overal rubberen matten, lades lopen heel erg soepel.

Mooi spul! ik heb zelf een accu slagmoersleutel met 1/2inch dop + overgang naar bit. waarom daar niet voor gekozen?

Dat is inderdaad wel een mooie aanbieding ja! Tip koop wel goede bitjes. Ik draai er om de haverklap 1 kapot heb een hoop oude rommelbitjes. speciale 1/2inch doppen is imo onzin. of je moet met honderden nms werken.

wat heb je voor die gedore kast betaald jelle...

ik sprokkel beetje bij beetje steeds meer gedore spullen binnen, zou wel mooi staan in zo'n kar

Ik heb een aparte set bitjes die ik nu ook al gebruik, ook van Bosch, iets met x nogwat, die zijn best goed

Die trolley heeft mij tweedehands 120 euro gekost op marktplaats.

Die slagschroefmachine's zijn echt goud waard. schroeft 100x fijner als een gewone accuboormachine.

En remmenreiniger hoort standaard in elke gereedschapskar te staan, echt wondermiddel.
je krijgt er alles mee schoon, en als iets (benzine motor) niet start, beetje remmenreiniger op de luchtfilter en het vliegt aan, Goedkope NOS jwz!! :+

Last edited:
Zijn er mensen hier die multitools gebruiken/bij zich dragen? Ik ga nooit de deur uit zonder mijn Leatherman squirt ps4, deze heeft mij al flink wat geholpen

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=qqaNn3aPqcA"]YouTube - Leatherman Squirt PS4[/ame]

Ik heb dit ding en gebruik m best vaak thuis, op vakantie, onderweg. Maar ik loop er niet mee over straat.