Beste Merk Gereedschap, Waar sleutel jij mee?

Ik begreep van iemand ook dat je op de amperage's moet letten. 2ah is goed in zo'n ding, dan heb je echt een beul. Maar dat is niet te betalen :+ dus dan kom ik op minimaal 1,5AH uit.

Ik begreep van iemand ook dat je op de amperage's moet letten. 2ah is goed in zo'n ding, dan heb je echt een beul. Maar dat is niet te betalen :+ dus dan kom ik op minimaal 1,5AH uit.

Koop nou gewoon een merkding van +/_ 200 euro met 2 accu's, zit je altijd goed.

Zo, vandaag weer een PST650 decoupeer gekocht, nu voor 25 euro nieuw :P
Vorige gedoneerd aan een andere forummember :rolleyes:

Deze aanbieding staat btw in de Makro folder:
2nw0ho2.jpg

Hitachi DS12DVF3 accu boor schroefmachine van 12V met 2 x 1,4 Ah accus, lader, lamp en bitset. Alles aanwezig om meteen aan de slag te gaan.

Nieuw design
Snelspanboorhouder
Electrische Quick-stop rem
Soft Grip
2 snelheden, mechanisch
22 standen instelbaar
5 standen verstelbare riemhaak, met ruimte voor bit
Instelbare slipkoppeling
Motor met ingebouwde koelvin
Nieuw design

Technische gegevens
Boorkopspanwijdte : 10 mm
Capaciteit metaal : 12 mm
Capaciteit hout : 21 mm
Capaciteit houtschroeven : 5,5 x 63 mm
Accu : 12v/ 1,4 Ah
Max. aandraaimoment : 26 Nm
Toerental onbelast : 0-350/0-1050 t.p.m. L+R
Lengte : 198 mm
Gewicht : 1,6 kg

Standaard toebehoren
Kunststof koffer
2x Accus EB1214S (1,4 Ah)
Oplader UC18YC
Zaklamp UB18D
Set bits (7-delig)

Misschien niet een Li-ion tol, maar wel incl een kar. Ik wil toch echt een Li-Ion apparaat.

Die accu's zijn echt ruk van die dingen, op m'n werk krijgen we die dingen massaal terug omdat de accu's na 1 jaar gewoon op zijn.
Is ook nog het oude model, hitachi heeft nu een mooi 14.4 volt exemplaar in de aanbieding, deze accu's schijnen stukken beter te zijn.
http://www.hitachi-powertools.nl/ca...lue=&search=&lijst=&s1=&s2=&s3=&item_id=13762

185 euro voor een machine met 2 li-ion accu's op gereedschappelijk.nl
http://www.gereedschappelijk.nl/acc...-ds14dfl-14-4v-li-ion-schroefboormachine.html
Ga je veel meer aan hebben dan dat ding uit de makro, am-pro is wel redelijk gereedschap trouwens.

Ik was vanplan om zelf te gaan tunen, gewoon expirimenteren met cilinders die ik nog heb liggen.

Een haakse frees van bv eneska is nogal prijzig. Zijn er ook nog goedkopere alternatieven?

Alvast bedankt :)

Ik wil een nieuwe bouwradio, heb nu een DeWalt waarvan de antenne is afgebroken en het beschermingsbeugelhandvatapparaat is aan alle kanten kapot en los. Ook heb ik nog een bierkratje met een radio erin, maar die radio's gaan telkens kapot als ze een beuk krijgen in de bus of tijdens het werk.

Wie heeft een goede tip voor een nieuwe radio.

Eisen die ik stel zijn dat de radio op accu moet kunnen, goede ontvangst (die DeWalt is dus echt verrot om te tunen), stootbestendig etc.

Net even weer wat gereedschap gekocht.

Was in de hornbach en zag dat ze er ook Wiha tangen en schroevendraaiers verkochten.
Heb zelf een tangensetje (Waterpomp met quick-fix, combinatie en zijkniptang en telefoonbektang) meegenomen voor 45 euro. Als ik zo op internet lees dan is wiha toch een goed merk vergelijkbaar met knipex.
Wel heb ik de tangen zonder softgrip, deze vindt ik meestal te dik en niet lekker sleutelen.
wiha-quickfix-water-pump-pliers-26768-12421-p.jpg

Verder nog een proxxon slim-line ringsteeksleutelset gekocht 21-delig (6-32mm). Koop tegenwoordig veel van Proxxon, betaalbaar en tot nu toe voldoet het meer als genoeg aan mijn eisen.

Oké heb dus net een set binnen!! Erg goede kwalititeit, ziet er erg netjes uit! Maar is ook zeer stevig!! Geen troep dus

En icm levenslange garantie en de prijs perfect spul!!!

Nu dus alweer een tijdje mee gesleuteld! Perfect! Alleen de grips worden erg vies! Iemand tips om dat schoon te krijgen?

Merk: magnusson

Back