Beste Merk Gereedschap, Waar sleutel jij mee?

ik zag gister trouwens bij de kringloop een koele boormachine!.. van stanley whehe.. leek op een luchtsleutel met een stekker.. eeuwenoud ding :W

ik heb gister ff waterpomptang bij action gekocht voor 3 euro.. bij de bouwmarkt zijn ze int algemeen toch al gauw 15+ euro van een beetje merk dus ik probeer deze eerst wel ff.. gebruik em toch nooit!

moet zeggen dat de schroevendraaiers van action er best oke uitzagen, maar heb al genoeg :P

Die schroevendraaiers zijn idd netjes, kosten ook gewoon 50 cent he :D

Dat is best wel een idee om wat goedkoop gereedschap te scoren. Zou ook wel handig zijn om een standaard gereedschapstas voor in de auto samen te stellen. Wat zou daar allemaal in moeten zitten?

- kruiskopschroevendraaier
- platteschroevendraaier
- paar steekringsleutels (8, 10, 13, 14, 17, 19)
- duct-tape
- tie-wraps
- hamer :P
- punttang
- wat electriciteitsdraad
- spanningsmeter

Nog meer? :)

Ratels + doppen, inbus. Wielboutsleutel, fatsoenlijke krik. Ik gooi altijd afhankelijk van de lengte van de rit, gereedschap in de auto.

Ook naar op zoek geweest. Vind je niet voor die prijs...Denk aan 180 a 190 euro, ik kwam zelf uit bij een Omega van 180 euro ongeveer (80mm), maar heb m nog niet gekocht.

Oke ja dat ben die zwart met witte volgens mij he?
Hmm, gereedschapboer hie rin de buurt krijg ik 30% eerdaags eens ff vragen wat ik dit is echt gekloot van niets.

Heb trouwens wel zo'n machtig mooi accu klop machien gekocht, of hoe je het noemt.
Wielbouten ed, zonder problemen met setje krachtdoppen erbij8)

Hmm, gereedschapboer hie rin de buurt krijg ik 30% eerdaags eens ff vragen wat ik dit is echt gekloot van niets.

Heb trouwens wel zo'n machtig mooi accu klop machien gekocht, of hoe je het noemt.
Heb je gezopen ofzo?

Ja die idd. Zo'n draadloze slagmoersleutel is tof idd.

Ik heb nu mooi een gevulde gedore kar op mijn werk.
Vind ik toch wel het fijnste gereedschap.
Hazet ook.
Thuis beetje budget gereedschap. Dan merk je toch wel echt het verschil !

Ja die idd. Zo'n draadloze slagmoersleutel is tof idd.

heb ik ook van hitachi, ideaal voor vastzittende/bijna dolle bouten! had m oorspronkelijk gekocht voor vario/koppeling/onstekingsmoeren van de scooter.

k heb een gedore dopje die 3/4dop naar bitje overzet, dan is het ook echt een top schroefmachine!

zou ik iedereen aanraden boven een accuschroefmachine, tenzij je er mee wil boren.

Wij gebruiken gewoon spul wat je bij de lid'l kan kopen, prima gereedschap vind ik zelf. (denk aan schroevendraaier, tapset, doppensetjes, griptangen) Is bij ons nog niet kapot gegaan.

Lasapparaat: Cebora Revolution combi (echt een aanrader, zeker als je net begint)
Draaibank: Herman Buitelaar
Straalkast: Herman Buitelaar
Kolomboor: Herman Buitelaar (is wat minder maar doet ze werk goed voor dat geld)
Compressor: Airpress 25 liter, is eigenlijk te klein voor mijn doeleinden maar helaas ruimte tekort in de schuur
Doppenset: Grote doppenset van Stahlwille. Niet kapot te krijgen.
Doppenset: Kleine doppenset van Stanley. Ook niet kapot te krijgen.

Voor de rest al het speciale gereedschap zoals blokkersleutel en trekkers allemaal van buzetti.

Nu sparen voor een freeskolom:+

Wij gebruiken gewoon spul wat je bij de lid'l kan kopen, prima gereedschap vind ik zelf. (denk aan schroevendraaier, tapset, doppensetjes, griptangen) Is bij ons nog niet kapot gegaan.

Lasapparaat: Cebora Revolution combi (echt een aanrader, zeker als je net begint)
Draaibank: Herman Buitelaar
Straalkast: Herman Buitelaar
Kolomboor: Herman Buitelaar (is wat minder maar doet ze werk goed voor dat geld)
Compressor: Airpress 25 liter, is eigenlijk te klein voor mijn doeleinden maar helaas ruimte tekort in de schuur
Doppenset: Grote doppenset van Stahlwille. Niet kapot te krijgen.
Doppenset: Kleine doppenset van Stanley. Ook niet kapot te krijgen.

Voor de rest al het speciale gereedschap zoals blokkersleutel en trekkers allemaal van buzetti.

Nu sparen voor een freeskolom:+

ik kan evt. wel ff een 40 liter lpg tank opsturen die je eraan kan hangen, kan gewoon met een slang ertussen.

iemand ervaring met ampro tools? Levenslange garantie.

Www.amprotools.nl

Back