ik heb gister ff waterpomptang bij action gekocht voor 3 euro.. bij de bouwmarkt zijn ze int algemeen toch al gauw 15+ euro van een beetje merk dus ik probeer deze eerst wel ff.. gebruik em toch nooit!
moet zeggen dat de schroevendraaiers van action er best oke uitzagen, maar heb al genoeg
Ook naar op zoek geweest. Vind je niet voor die prijs...Denk aan 180 a 190 euro, ik kwam zelf uit bij een Omega van 180 euro ongeveer (80mm), maar heb m nog niet gekocht.
Heb je gezopen ofzo?Oke ja dat ben die zwart met witte volgens mij he?
Hmm, gereedschapboer hie rin de buurt krijg ik 30% eerdaags eens ff vragen wat ik dit is echt gekloot van niets.
Heb trouwens wel zo'n machtig mooi accu klop machien gekocht, of hoe je het noemt.
Wielbouten ed, zonder problemen met setje krachtdoppen erbij8)
Oke ja dat ben die zwart met witte volgens mij he?
Hmm, gereedschapboer hie rin de buurt krijg ik 30% eerdaags eens ff vragen wat ik dit is echt gekloot van niets.
Heb trouwens wel zo'n machtig mooi accu klop machien gekocht, of hoe je het noemt.
Wielbouten ed, zonder problemen met setje krachtdoppen erbij8)
Ja die idd. Zo'n draadloze slagmoersleutel is tof idd.
Wij gebruiken gewoon spul wat je bij de lid'l kan kopen, prima gereedschap vind ik zelf. (denk aan schroevendraaier, tapset, doppensetjes, griptangen) Is bij ons nog niet kapot gegaan.
Lasapparaat: Cebora Revolution combi (echt een aanrader, zeker als je net begint)
Draaibank: Herman Buitelaar
Straalkast: Herman Buitelaar
Kolomboor: Herman Buitelaar (is wat minder maar doet ze werk goed voor dat geld)
Compressor: Airpress 25 liter, is eigenlijk te klein voor mijn doeleinden maar helaas ruimte tekort in de schuur
Doppenset: Grote doppenset van Stahlwille. Niet kapot te krijgen.
Doppenset: Kleine doppenset van Stanley. Ook niet kapot te krijgen.
Voor de rest al het speciale gereedschap zoals blokkersleutel en trekkers allemaal van buzetti.
Nu sparen voor een freeskolom:+