Beste goedkoopste krukas 10 pen ?

Roy...

Well-Known Member
Hey, ik ben bezig met een project, of ja ik moet er nog zo wa aan beginnen maar ik moet nog een krukas hebben, ik wil een beetje rond de 100 euro uit zijn, ik heb gehoord dat de power 1 krukassen het goed doen en de stage 6 krukassen, en dat de dopplers een brakke naaldlager hebben is dat zo ?.
Hij moet wel een evo tuned aan kunnen anders heb k er niks aan welke bevelen jullie mij aan ?.

M.v.g. roy
 
Advertisement - register to remove this

aller 3 idd zeer goede assen !

Ik heb zelf ook een doppler en nog nooit problemen mee gehad, maar je hoort idd wel regelmatig dat de doppler naaldlagers nogal snel knappen. Tog heb ikm er zelf nog nooit last van gehad !
 
zijn alle 3 goed maar zelf heb ik de doppler as in aantocht weet verders niets over die naaldlager alleen hoor wel dat tie brak is.. Gebuik nmlk zelf een Evo naaldlager :)
 
@ evo 70:Stage 6 racing 21mm carb en yasuni C16 etc etc...
ik weet dat het niet veel is maar een vriend van me heeft hem ook en die heeft 4000km gereden ook nog geen problemen meegehad, en een EVO naaldlager kan ook springen heb er ervaring mee, puur pech dus gewoon als het je overkomt of je moet iets niet goed hebben gedaan...:)
 
Ja alles kan gebeuren :) Maar wil je iets zekerder zijn van je zaakje blijkt dat je beter een Evo Naaldlager kan gebruiken. Metname als je een doppler gebruikt
 
Kwam vanochtend nog 2 posts tegen van mensen met een geknapt Evo naaldlager onder dood gewone omstandigheden... dus zo betrouwbaar zijn ze nu ook al weer niet.
Die hele Evo-naam is wel erg gehyped...
 
Heavyvicer said:
Carenzi krukes zijn ook goed en niet al te duur.
Je kan ook een 2dehands krukas kopen waarmee je al flink wat geld bespaart ;)

En dan hopen dat er niets mis is met de 2ehandse krukas. Ik zou een power1 as kopen samen met een Evo naaldlager :)
 
mattai88 said:
kheb zelf ook een power-one zijn uitstekend, en 2e hands, hoeveel wou je besparen dan geef ik leiver 40 oi meer uit en heb je een nieuwe ;)
welja, tis natuurlijk allemaal te zien he, je moet geen wrak van een krukas kopen ooh he ;) M'n broer bv. heeft z'n Carenzi krukas gekocht voor 70 euries en er was niets aan, is maar 200km gebruikt geweest :)
 
Back
Top