best tunning

BoosterMBK

Well-Known Member
hallo.
ben van belgie en daar zijn veel booster spirit's
en mbk stunt's ik heb nu een goeie setup maar wil nog sneller
duz vraag ik eve hulp voor een goeie setup heb nu:
yasuni r uitlaat
mallossi koppeling met gele druk veer en mallossi trekveertjes zwart
ik heb originelen vario met 3 gianeli gewichten VN 4gr en 3 hebo's van 7gr
gwn vario ring eruit prop uit de uitlaat en ori 49cc cilinder
en bolt nu zon 85km/u al
trekt goed op maar vind dat het de lang duurd tot hij bij 85km/u is

mijn vraag:
als ik nu 65cc of 72cc cilinder steek wat moet ik ng veranderen om optimaal
te trekken en snelheid een goede setup duz alvast bedankt
nooby tunner :p
photoid=96532454
 
Advertisement - register to remove this

dus hij trekt goed op maar het duurt lang voor hij aan de 85 is? wat verteld dat over de afstelling? ;) vertel eens wat over het toerenverloop...

ik ken de uitlaat niet maar denk dat je met een R toch redelijk snel op top moet zitten... of het moest geen uitlaat voor jou cilinder zijn...
 
dus hij trekt goed op maar het duurt lang voor hij aan de 85 is? wat verteld dat over de afstelling? ;) vertel eens wat over het toerenverloop...

ik ken de uitlaat niet maar denk dat je met een R toch redelijk snel op top moet zitten... of het moest geen uitlaat voor jou cilinder zijn...
jha ik denk dat het een uitlaat is voor 72cc of 65cc
toerenverloop ken ik niet veel van:W maar ik weet wel welk
geluid het maakt me overtoeren maar ik krijg hem ook niet goed
afgesteld mijn carbu elke keer een kwartslag maar lukt me niet
heb nu een 17.5carbu van dellorto heb nu een 12mm
 
als je hem niet afgesteld krijgt zet er dan je originele uitlaat terug op. als je er een krul opzet moet je meestal paar maten hoger in sproeier.. en met die gewone uitlaat valt ook die snelheid er uit te halen. het valt gewoon minder hard op voor de flikken.

een grotere carb maakt niet veel uit op een originele setup.
 
Back
Top