Benzineslang?

A

AreA99

Guest
Hoi,

Ik heb een probleem met mijn benzineslang. Namelijk als ik eraan zuig komt er geen benzine uit. Mijn broer heeft het ook geprobeerd maar hij kreeg er ook geen benzine uit. Heeft hier mischien een oplossing voor.

Alvast bedankt,

Groetjes Randy
 
Advertisement - register to remove this

haal t luchtfilter er eens af.. vinger in carb steken .. gas open.. paar keer kicken dan moet je vinger nat worden en naar benzine ruiken.. haal je vinger eruit en dan paar keer kicken met gas open.. misschien gaat ie dan lopen..
succes
 
peep said:
haal t luchtfilter er eens af.. vinger in carb steken .. gas open.. paar keer kicken dan moet je vinger nat worden en naar benzine ruiken.. haal je vinger eruit en dan paar keer kicken met gas open.. misschien gaat ie dan lopen..
succes
hij zegt toch dat hij geen benzine krijgt. :)


@TS, hoe je hem kan controleren weet ik dus niet, want weet niet hoe het bij jouw zit. normaal kan je het doen zoals ik hierboven met dat plaatje uit had gelegt. Dus door aan de vacuumslang te zuigen zorgt de vacuumpomp er voor dat er benzine gaat stromen.
 
hee probeer togh es je luchtfilter eraf te hale en dan vinger in carb stoppe met gas open dan een paar keer kicken want dan moet ie extra aanzuige om benz te krijge als je vinger dan nat wordt en naar benzine ruikt dan weet je dat er dus wel benz komt en zo niet dan deugt er dus iets niet..
 
Ik heb het grijze blokje eraf gehaald en uitelkaar gesloopt. Alles schoongemaakt en weer in elkaar gezet, er zitten 3 nippels op. Benzine uitvoer en invoer en de vacuum. Als ik aan de vacuum zuig dan zuigt die dus vacuum :D Als ik aan de nippel zuig die de benzine naar de carb moet brengen dan zuig ik dus gewoon lucht. Klopt dit zon beetje? Kom er zo langzamer hand niet meer uit.
 
AreA99 said:
Ik heb het grijze blokje eraf gehaald en uitelkaar gesloopt. Alles schoongemaakt en weer in elkaar gezet, er zitten 3 nippels op. Benzine uitvoer en invoer en de vacuum. Als ik aan de vacuum zuig dan zuigt die dus vacuum :D Als ik aan de nippel zuig die de benzine naar de carb moet brengen dan zuig ik dus gewoon lucht. Klopt dit zon beetje? Kom er zo langzamer hand niet meer uit.

de vacuum moet je er niet bij het zilverkleurige blokje afhale maar bij je blok en dan aan het uiteinde zuige dan haal je de benz slang van je carb dr af en dan moet dr benzine uit komen als het niet na 1 keer wil gewoon nog een paar keer probere!!
succes
 
AreA99 said:
Dat hebben we al tig keer geprobeerd maar dat werkt schijnbaar niet der komt niks uit. Je zuigt zegmaar zelf de slang vacuum.

nee dat doe je in principe niet.. wat je doet is het opgang brenge van toevoer van benzine naar die benzine slang naar carb toe..
probeer es met vacuum slang in je mond.. met gas open (benz aangeslote op carb) vinger in carb.. (zonder luchtfilter dus) en dan kicke
probeer dat es..
dan moet ie nl. extra aanzuige waardoor er miss wel wat komt
 
Back
Top