Benzineslang?

A

AreA99

Guest
Hoi,

Ik heb een probleem met mijn benzineslang. Namelijk als ik eraan zuig komt er geen benzine uit. Mijn broer heeft het ook geprobeerd maar hij kreeg er ook geen benzine uit. Heeft hier mischien een oplossing voor.

Alvast bedankt,

Groetjes Randy
 
Advertisement - register to remove this

Hoi,

Sorry dat ik zo laat reageer, dat komt omdat ik deze week op vakantie was. Mischien een beetje een domme vraag. Maar aan welke kant van de vacuum slang moet ik dan zuigen, aan de kant van de tankt of de andere kant?

Alvast bedankt,

Groetjes Randy
 
hoi

aan je tank hangt zon goudkleurig ufotje :p

daaraan zitten 2 slangen (deez gaan naar de carb toe) een dunne een dikkere

als je aan die dunn zuigt (carbkant) komt er uit de andere slang benzine
 
ff uitleg: aan de onderkant van je benzinetank zit een metaalkleurig dingetje met twee slangetjes erop.
één dikke, één dunne. minstens één ervan gaat naar je carburateur, de ander (het dunnere slangetje) loopt óf naar de carburateur óf naar het spruitstuk :)

het dunne slangetje moet je hebben, daar moet je aan zuigen aan de kant waar die óf op de carburateur zit óf op het spruitstuk :W
slangetjes dus gewoon laten zitten op het kraantje (aan de benzinetank)
 
hee.. ik heb voor jou DE oplossing:p
je hebt een zilverkleurig rechthoekig blokje op je tank zitte.. daar komt een slang van onderaan de tank naar toe .. op het blokje komt 1 (die komt uit blok vandaan.. en 1 die gaat naar je carb.. nou dan moet je aan die slang zuige die uit het blok zeg ma komt.. dus aan de kant van het blok.. als het niet wil moet je ff met lucht doorspuite en dan nog ff probere .. als dit ook niet lukt dan moet je ff dat zilverkleurig blokje uit elkaar schroeven en dan doorspuite met lucht! succes!:)
 
Aan de vacuumslang (aan de membraamkant) kan ik niet zuigen althans er gebeurt niks als ik er aan zuig. Als ik aan de benzineslang zuig, zuig ik alleen maar lucht. En hoe kun je het met lucht doorspoelen. Als ik aan de vacuumslang zuig moet er dus benzine uitkomen?
 
Last edited by a moderator:
als je aan vacuum zuigt, dan komt er benzine uit je andere slang.

foto.jpg
 
Back
Top