M Moeli_Xx Well-Known Member 11 June 2009 #1 Hallo iedereen, Mijn benzinemeter is stuk Dus ik kan niet zien wanneer ik moet gaan tanken Ik weet het nu ongeveer wel aan het aantal km . Dus nu was mijn vraag. Kost het veel nieuw? Of kan ik het zelf maken + waar zit het ergens?(Domme Vraag) Ps;/ Ik heb een paiggio nrg power lc2004
Hallo iedereen, Mijn benzinemeter is stuk Dus ik kan niet zien wanneer ik moet gaan tanken Ik weet het nu ongeveer wel aan het aantal km . Dus nu was mijn vraag. Kost het veel nieuw? Of kan ik het zelf maken + waar zit het ergens?(Domme Vraag) Ps;/ Ik heb een paiggio nrg power lc2004
M Moeli_Xx Well-Known Member 11 June 2009 #3 spNk said: Zit je vlotter niet gewoon vast? (zit in de tank) Click to expand... Het eersta en het laatste streepje flikkert . traag.
spNk said: Zit je vlotter niet gewoon vast? (zit in de tank) Click to expand... Het eersta en het laatste streepje flikkert . traag.
M Moeli_Xx Well-Known Member 11 June 2009 #5 jiggyland said: stage 6 benzine meter, werkt gewoon goed Click to expand... Hoe moet ik da installeren?
jiggyland said: stage 6 benzine meter, werkt gewoon goed Click to expand... Hoe moet ik da installeren?
jiggyland Jaguar RoxX 11 June 2009 #6 gewoon 1 aansluiten op je draad van benzine meter en eentje op de olie
M Moeli_Xx Well-Known Member 11 June 2009 #7 jiggyland said: gewoon 1 aansluiten op je draad van benzine meter en eentje op de olie Click to expand... Wss is da ni die teller zelf da kapot is he.. wss da ding waar da me meet.. Sorry ma ik ben niet zo technisch aangelegd
jiggyland said: gewoon 1 aansluiten op je draad van benzine meter en eentje op de olie Click to expand... Wss is da ni die teller zelf da kapot is he.. wss da ding waar da me meet.. Sorry ma ik ben niet zo technisch aangelegd
spNk Livin' Loud 12 June 2009 #8 Mja als je 1e en laatste streepje knippert denk ik eerder dat je teller stuk is..