Benzine

MotoDragon

Well-Known Member
Weet er iemand wat er met scooters gaat gebeuren wanneer de benzine op is, dit zou normaal over 15 jaar zover zijn. Wat dan?
Scooters op watermotor? Hoe tune je dat?
 
Advertisement - register to remove this

Maak je je daar zo druk om? Rij jij over 15 jaar nog scooter, en denk je echt dat het over 15 jaar allemaal op is? Waar heb je dat vandaan.

Het zou kunnen, maar waarom weet niemand iets van deze wereldramp af?

Greetz.
 
He Daanje, dat is een goed idee. Dan zien we met z'n allen nog wat terug van al dat geld dat naar het cafe gaat. Is het trouwens zo als je de hele avond whisky/wodka drinkt, en je pis dan in je scooter flikkert, je een soort raketbrandstof hebt.

Dit moet kunnen, he he

Greetz.
 
LOL
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif


Ze moeten alleen de ingang tank verplaatsen, want anders kom ik er moeilijk bij. Tankdop aan de zijkant ofzo?
 
Ja, dat gaat de goede kant op. Nou moet iedereen nog een tank-opening a-la Area 51 hebben, zittend op je scoot pissen is relaxed. Dames kunnen hun behoefte gratis kwijt door achterop een Aerox te gaan zitten, met het tankklepje open. Persoonlijk ga ik een tankgat in mijn beenkap maken, alleen zoek een pomp om alles naar mijn tank te pompen! Weet iemand waar ik zo'n Pispomp kan kopen, of zal ik daar een topic van maken?

Hahahahahahahahahaaaaaaaa!

Greetz.

[This message has been edited by Bart Nrg Mc2 (edited 17 October 2000).]
 
Back
Top