Dit kan je makkelijk controleren door je luchtfilterbuis van de carb af te halen en de scoot zo te starten.
als je dan gas geeft dan mag er niks of bijna niks uit de carb komen.
als je een dikke wolk nevel(benzine) eruit ziet komen dan staan je kleppen te ver open.
Wat bedoel je precies met 'luchtfilterbuis'
Zonder luchtfilter kan ik ook 'gewoon' starten
hij rijd ook wel maar zuigt gewoon te veel lucht aan.
maar tijdens stationair sputtert het alsware een beetje
en als ik gas geef word dat meer
maar niet echt dat je zegt van Dikke wolk/nevel
Gewoon meer gesputter
Maar ik rij nu gewoon dagelijks met luchtfilter er op dus vuil komt er niet echt in
maar die gaat dus na een tijd denk ik wel weer volzitten.
Maar het is ook gewoon van de 1 op de andere dag gebeurd en niet langszaam aan erger?
Vooral in de stad rijden bij snelheden tot ong 10 a 15 is het verneembaar.
en telkens gas en rem.
Tijdens een constante snelheid heb ik er geen last van
En rond mijn top is hij al helemaal normaal zoals anders...?