Bart Nrg Mc2
Well-Known Member
De 1.6 8v volgens mij wel, de 1.6 16v is een FSI-blok, die zal dan een andere bak hebben...
Maar boven de 100 moet de benzine het wel afleggen (hoe spijtig ik het ook vind)!
Hebben de 1.4 en 1.6 niet dezelfde versnellingsbak?
Diesel is tof hoor!
Ik werk bij voortaan bij de ford, maar als ik een Ford Docus 1.8 benzine rij en de zelfde uitvoering van de auto alleen dan de Ford Focus 1.6 tdCI.
Dan geef mij die diesel maar die is vele male sneller!
Je voelt echt gewoon dat je een duw krijgt als die turbo in komt.
En dan icm een automaten bak is het helemaal af (bmw 530 diesel ofzo, echt rlx)
Tis jammer dat ik de automaten bakken van volkswagen niks vind anders kocht is een automaat..... mja das weer een andere discussie
Diesels zijn relatief heel betrouwbaar ja, en ze gaan sowieso langer mee. Mits je er zuinig op bent uiteraard, netjes warm rijden etc Maar goed, auto's van de generatie waar jij t over hebt zijn allemaal wel betrouwbaar hoor! Dr wordt tegenwoordig haast geen rommel meer gemaakt.
Ja, alles zilver was dacht 90pk, rode I is 110, Rode DI is 130pk en alles rood is 150.. Ze zijn dr ook met wat nieuwere motoren, hebben n 6versnellingsbak en net iets meer pk.
Diesels zijn relatief heel betrouwbaar ja, en ze gaan sowieso langer mee. Mits je er zuinig op bent uiteraard, netjes warm rijden etc Maar goed, auto's van de generatie waar jij t over hebt zijn allemaal wel betrouwbaar hoor! Dr wordt tegenwoordig haast geen rommel meer gemaakt.
Ja, alles zilver was dacht 90pk, rode I is 110, Rode DI is 130pk en alles rood is 150.. Ze zijn dr ook met wat nieuwere motoren, hebben n 6versnellingsbak en net iets meer pk.
Hoezo dan? Is namelijk echt bullshit. En zo fijn vind ik ze niet rijden eigenlijk, ze maken echt veeeeel herrie als ik vergelijk met een JTD motor.