Benzine blijft carb in stromen

$peedfre@k

2nd Life Scooters
Zoals de titel al aangeeft blijft bij mij de benzine de carburateur instromen van m'n slider.
Gisteravond een hand benzinekraan gemonteerd en dat ging al beter. Constant als ik hem uit ging zetten even de benzinekraan uit doen. Na stukjes rijden vloog mijn kabeltje van de bobine eraf (gebeurd wel vaker, en na paar keer vastzetten met de waterpomptang blijft hij eraf gaan bij weelies of trillen van een niet asfalt-weg).
Toen dit gebeurde bleef ik een tijdje wachten totdat ik hem weer op de bobine zette omdat je anders de plof krijgt :W. Toen vergeten de kraan dicht te zetten, dus kicken kicken kicken daarna en niet aanslaan. Wat het probleem dus weer geweest zal zijn is dat de benzine bleef stromen en mn uitlaat weer vol zal zitten en mn cilinder verdrinkt :* Dus vanavond zal ik de uitlaat er weer afhalen en bougie eruit en droogkicken, maar ik vroeg me af of er nog iets tegen te doen is ipv alleen de benzinekraan uitzetten...

Setup:

Cilinder MetraKit Pro race 2 LC
Uitlaat DPR C30
Krukas Top vol
Carburateur Keihin PWK 28MM D-Slide
Luchtfilter K&N Kort
Vario Polini Speed
Membraan Polini evo
Carters Max Tuned
V-snaar Malossi kevlar
Spruitstuk Malossi MHR recht + Wig
Ontsteking Hpi '05 met Malossi Denso W27 bougie
Lagers SKF C4 stalen kooi
 
Advertisement - register to remove this

wss is het clipje waar je vlotternaald aan hangt naar beneden verbogen waardoor die de vlotter niet afsluit..

Dieken je gewoon voorzichtig trug buigen maar niet te ver want anders krijg je scoot geen benz. tijdens volgas rijden..
 
Back
Top