-[Benelli Project]-

djfloris said:
Godver wat een lijers man!
Zo'n vet project en dan komen die lijers t ffies van je afpakken zielige gasten.
Maat van me zijn scooter was ook gestolen en zag ze scooter afgelopen weekend @ lelystad sprinten maar hij stond machteloos toe te kijken hoe die gast op zijn scooter aan het sprinten was want z'n fijne vriendjes van die gast die dus die scooter gestolen heeft stonden er steeds omheen.Dus hij kon niks en aangifte doen kon ook niet heeft ie ook al geprobeerd te doen maar dat kon niet zeiden ze omdat ie niet verzekerd was hij had dus geen bewijs datie van hem was.

Succes man verder

Nou die gast is echt een lulletje dan, had deze gasten compleet in hun tent gevouwen:) en het liefts de tent dan nog effe aangestoken...

Maar klote voor je gast, hoop dat je noig iets vindt...
Stond hij ook niet op slot oid?

Sja idd ik zou er wel wat tegen doen...

En hij stond gewoon vast aan het achterwiel maarja er lag ook nog een andere achtervelg naast me scooter die is ook weg....

Maargoed het liefst wil ik zulke mensen gewoon op heterdaad betrappen... dat zou zooo mooi zijn.
In duitsland mag je geloof ik mensen die op jou eigen grond komen verrot slaan of wat dan ook =] zonder erge gevolgen... zoiets hoorde ik. (true of not) het zou beter zijn :P

geen idee.
maar volgens mij mag je ze ook in nederland vast houden tot de politie er is.
Mij zelf hebben dze een geprobeer mun cannondalle te jatten uit de gang.
ik ben er van wakker geworden en met luchtbuks achterna gegaan.
sindsdien nooit meer last van gehad.
en ja het waren ook buitenlanders,maar goed die mij dat flikt en ik kom er achter wie het was die had toch een probleem.

he maar het frame en blok nummer van de scooter heb je die niet genoteerd volgens mij kun jij wel degelijk aan giften doen en die nummers door geven.

en tsja iedereen hier weet het dus niemand zal de scooter kopen.

nog veel succes ik hoop dat je je scooter terug krijgt ;-)

hey marius

volgens mij zag ik die arubanen vandaag voor ferdi ze deur weer te kijken, bij mij niet gezien, maar die flikkers hadden wel c16 onder hun aars, en ik herken me ouwe c16 wel :O

hmmz vandaag zag ik ook wat rijden met c16 enzo toen ik op me werk was.
maar voglends mij was dat niet mijne.
Het waren b.t.w Antilianen ofzo =] naja arubaan kan ook hehe

Damned lees het nu ook:(.
Altijd triest lui die weer eens niet met hun poten van andermans spullen af kunnen blijven omdat ze te lui zijn om zelf geld te verdienen. Zeker als het om en project gaat.
Framenummer en bloknummer heb je? (Schrijf ik altijd meteen op als ik iets koop). Valt het btw niet onder je inboedelverzekering want hij is uit je schuur/garage gejat?
Over dat op heterdaad betrappen en zwaar toetakelen: Death people don't speak;).
En die scoot die op lely werd teruggevonden maar niks aan kon worden gedaan. Ik zou meteen politie bellen en ja laat die jongen dan maar eens bewijzen dat het zijn scooter is. Heefttie een aankoopsovereenkomst of als het framenummer er nog in staat (zal wel niet) word het helemaal makkelijk en ja er zijn vast lui die kunnen bevestigen dat hij (die vriend) de rechtmatige eigenaar is. En ja anders ff wat forummers optrommelen en kijken of dat groepje dan nog wat te zeggen heeft}).

Kheb me scoots wel s in me kamer gehad, zie m dan maar s te stelen}).

Iig suc6 met de zoekactie en gecondoleerd met dit grote verlies;). Als ik het zo hoor zijn het steeds dezelfde lui die het verkennen en doen dus wellicht eens een groot welkomscomite organiseren^^

the mud

het valt idd bij mactry onder de inboedelverzekering, maar als nog er zit wel meer geld in dan hij waard is, dus je krijgt het geld er niet voor terug en dan nog eens

het is gewoon weg!
dat is het kloterige ervan, en je krijgt het ook niet terug ook

Ja dat snap ik, je gaat er altijd op achteruit bij verzekeringskwesties:(.
En ja na al die tijd + die iemand in een project stopt en als dat in 1x weg is dan verkloot dat behoorlijk je gedachtengang en heb je al snel geen zin meer om opnieuw te beginnen:(.

man ik weet hoe het voelt om je scoot gestolen te zijn op een plaats waar je het niet verwacht, van mij was het op school tijdens de lessen:s

politie had hem na 2dagen terug. 1ding zeg ik je:

steel hem terug, ga met harde bende (vind je altijd om op buitenlanders te kloppen) hem terug gaan stelen, betrappen ze je, nja dan geef je ze een pak rammel. Want als je zegt dat je niet precies kan aantonen dat het de uwe is

de scooterwinkel Fejo in Almere-buiten heb ik ook al wat ''dingen'' over gehoord...... maargoed niks is zeker, en ik heb nog steeds me detective pakje aan +pippi+

ik zou het ook maar opgeven...je hebt er nu al meer moeite in gestoken om hem terug te vinden dan dat je deed met het op bouwen :P just kidding...ik heb ook nooit meer wat van mijnes gehoord...net als bob en net als rick, en zo kan ik er nog 5 opnoemen...ik ozu me erbij neerleggen...

Back