-[Benelli Project]-

wat een TERINGLIJERS zeg ik vond het echt een gruwelijk project. waarschijnlijk issie binnekort in onderdelen te koop op marktplaats ofzo

ja idd... ik ben nu echt op zoek en heel veel mensen helpen gelukkig hierbij.
ik weet iig dat het 2 laat ik het zo benoemen " 2 getinte jongens" waren, die ik dus laatst zag op een splinternieuwe Aprillia SR.
Sowieso had elk onderdeel van mij wel iets waarop ik kan zien dat het van mij is dus dat scheelt.

MactrY said:
ja idd... ik ben nu echt op zoek en heel veel mensen helpen gelukkig hierbij.
ik weet iig dat het 2 laat ik het zo benoemen " 2 getinte jongens" waren, die ik dus laatst zag op een splinternieuwe Aprillia SR.
Sowieso had elk onderdeel van mij wel iets waarop ik kan zien dat het van mij is dus dat scheelt.

scc6 dude....ga je aangifte doen als je ze vind offeehh ff onderling regelen? ;)

echt kut

was je daar zonder benelli en bel je me in de ochtend op dat die gestolen was :(

echt kut man, maar wel leuk weekend gehad :)

mzzls

Godver wat een lijers man!
Zo'n vet project en dan komen die lijers t ffies van je afpakken zielige gasten.
Maat van me zijn scooter was ook gestolen en zag ze scooter afgelopen weekend @ lelystad sprinten maar hij stond machteloos toe te kijken hoe die gast op zijn scooter aan het sprinten was want z'n fijne vriendjes van die gast die dus die scooter gestolen heeft stonden er steeds omheen.Dus hij kon niks en aangifte doen kon ook niet heeft ie ook al geprobeerd te doen maar dat kon niet zeiden ze omdat ie niet verzekerd was hij had dus geen bewijs datie van hem was.

Succes man verder

djfloris said:
Zo'n vet project en dan komen die lijers t ffies van je afpakken zielige gasten.
Maat van me zijn scooter was ook gestolen en zag ze scooter afgelopen weekend @ lelystad sprinten maar hij stond machteloos toe te kijken hoe die gast op zijn scooter aan het sprinten was want z'n fijne vriendjes van die gast die dus die scooter gestolen heeft stonden er steeds omheen.Dus hij kon niks en aangifte doen kon ook niet heeft ie ook al geprobeerd te doen maar dat kon niet zeiden ze omdat ie niet verzekerd was hij had dus geen bewijs datie van hem was.

Succes man verder

ik zou ze afmaken :P.

Wel flink klote dat je scooter gejat is. Is mij ook al eens overkomen. Ik weet precies hoe het is. Sterkte met zoeken.

djfloris said:

Succes man verder

Zo, dat is helemaal gek... Sowieso als ik mijn scooter zie zou ik officieel niet eens iets mogen doen. ik zou inprincipe politie moeten bellen maarjah :L
die doen amper wat.

C4rN said:
ik zou ze afmaken . :P

Wel flink klote dat je scooter gejat is. Is mij ook al eens overkomen. Ik weet precies hoe het is. Sterkte met zoeken.

Ja idd, bedankt !

MactrY said:
Zo, dat is helemaal gek... Sowieso als ik mijn scooter zie zou ik officieel niet eens iets mogen doen. ik zou inprincipe politie moeten bellen maarjah :L
die doen amper wat.

Onzin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Politie helpt je juist idioot veel man, dus ik zou zeker aangifte doen want anders helpt het toch ook geen reet?

Bij mij heeft de politie ook de daders gevonden en is die gast die het gejat heeft ook voor de rechter gekomen.
Geef je die gasten niet aan gebeurd er ook niets.

Beetje dom als je niets doet dus.

En bij die gozer die hier in het topic staat dat die zijn scooter zag sprinten snap ik helemaal niets van. Als jij braakschade hebt en genoeg foto's hebt van die scooter in jouw schuur dan doet de politie echt wel wat.

En niemand hoeft te zeggen nee is onzin dit en dat, want ik heb er helaas ervaring mee.

Btw verzekering betaalt ook niet als je geen aangifte doet...

dude....wil hier geen discussie uitlokken maar blijkbaar verschilt het nogal per korps,helaas heb ik wat minder positieve ervaringen met mijn plaatselijke agentjes hier :(

@mactry: al nieuws?

idd

erik politie doet niet altijd evenveel, maar hier in almere wel kwa scooters dan.
hier worden er te veel gestolen en is altijd de zelfde groep criminelen, laatst zag ik ze ook de hele tijd me huis in de gaten houden en de hele tijd langs me huis rijden.
maar ze kunnen komen, staat toch niet hier.

en mr. blonde we zijn nog niets wijzer

Ik heb allang aangifte gedaan, politie kwam ter plaatsen om te kijken.

Maargoed het is iig een groepje met een blanke en een paar antilianen die hier steeds stelen.
Ik ben vannacht bijna de hele nacht wakker geweest en zat met een groepje buiten een beetje te observeren.
Rond half 2 / 2 uur was er een Antiliaan en een Blanke vlak bij mijn huis, die als een speer weg ging toen een bewoner naar buiten kwam om te vragen wat ze hier komen doen...
Maargoed we konden niet veel doen maar ze zijn denk ik wel geschrokken dus... *zucht*

Back