MactrY said:ja idd... ik ben nu echt op zoek en heel veel mensen helpen gelukkig hierbij.
ik weet iig dat het 2 laat ik het zo benoemen " 2 getinte jongens" waren, die ik dus laatst zag op een splinternieuwe Aprillia SR.
Sowieso had elk onderdeel van mij wel iets waarop ik kan zien dat het van mij is dus dat scheelt.
djfloris said:Godver wat een lijers man!
Zo'n vet project en dan komen die lijers t ffies van je afpakken zielige gasten.
Maat van me zijn scooter was ook gestolen en zag ze scooter afgelopen weekend @ lelystad sprinten maar hij stond machteloos toe te kijken hoe die gast op zijn scooter aan het sprinten was want z'n fijne vriendjes van die gast die dus die scooter gestolen heeft stonden er steeds omheen.Dus hij kon niks en aangifte doen kon ook niet heeft ie ook al geprobeerd te doen maar dat kon niet zeiden ze omdat ie niet verzekerd was hij had dus geen bewijs datie van hem was.
Succes man verder
djfloris said:Godver wat een lijers man!
Zo'n vet project en dan komen die lijers t ffies van je afpakken zielige gasten.
Maat van me zijn scooter was ook gestolen en zag ze scooter afgelopen weekend @ lelystad sprinten maar hij stond machteloos toe te kijken hoe die gast op zijn scooter aan het sprinten was want z'n fijne vriendjes van die gast die dus die scooter gestolen heeft stonden er steeds omheen.Dus hij kon niks en aangifte doen kon ook niet heeft ie ook al geprobeerd te doen maar dat kon niet zeiden ze omdat ie niet verzekerd was hij had dus geen bewijs datie van hem was.
Succes man verder
C4rN said:ik zou ze afmaken .
Wel flink klote dat je scooter gejat is. Is mij ook al eens overkomen. Ik weet precies hoe het is. Sterkte met zoeken.
Shane said:echt klote voor je man! ik zal zeker kijken of ik onderelen van je tekoop zie staan..
MactrY said:Zo, dat is helemaal gek... Sowieso als ik mijn scooter zie zou ik officieel niet eens iets mogen doen. ik zou inprincipe politie moeten bellen maarjah :L
die doen amper wat.
MactrY said:Nee helaas dat is hem neit