This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

-[Benelli Project]-

Hey marius

carterkap ziet er zeer gelikt uit nu
eerst zag ik alleen maar diepe krassen :X
geen dank voor de carb man

Ciao

ART^Beta-Rider said:
Hey marius

carterkap ziet er zeer gelikt uit nu
eerst zag ik alleen maar diepe krassen :X
geen dank voor de carb man

Ciao

Jaaah ik heb me dood lopen schuren op dat ding maar 1 helft blingt pas... nu nog de andere helft.
--------------------

De spullen die ik nog moet kopen.
- Yasuni C21 / of andere leuke uitlaat.
- HPI Binnenrotor
- Overrange
- Vario
- Spruitstuk
- Membraam Vl14 ofzo
- Domino snelgas of andere.

Kleine dingetjes..
- 2 nieuwe Bridgedstone ML50 bandjes
- Remblokken voor & achter + remkabel achter.
- Twin Air
- Kickstarter
- leuke Handvaatjes

Update #6 -- 12-05-2005

Zo weer een klein updateje... dacht laat ik is kijken of het blok een beetje mooi onder het frame hangt...
En het ziet er wel nice uit.

fotoooos....

Niet op die schroevendraaier letten gehehe

ART^Beta-Rider said:
yeah het zit er eens onder
nu nog je blok in elkaar trappen

Jup morgen denk ik ff Radiator voorop fixen kijken of ik een mooi plekje kan beunen.
en misschien nog wat andere kleine dingetjes kijk wel... moet ook nog ff veeel gaan leren voor me exames nog nix gedaan dus... :S

Update #7 -- 16-05-2005

Ik heb niet helemaal stilgezeten de laatste dagen... Het blok zit weer in elkaar... krukas zit erin en cilinder zit erop.

SKF C4 lagers om de krukas gefixt...

En Plop toen zat ie ineens in het kleine carter deel....

Dat was het maar weer... Binnenkort maar ff gaan kijken naar een leuke uitlaat.. en spruitstuk en een vl14.

Jesse@SR said:
Ziet er goed uit allemaal, alleen blokje mag je wel schoonmaken @ ontstekingskant

Ja klopt ! het blokje moet weer ff onderhanden genomen worden...
moet zeker wel weer ff schoongemaakt worden.

sorry maar ik vind het er niet netjes uit zien, geen offence ofzo, maar je steekt een vies blokje in elkaar, de vloeibare pakking laat je aan de foto af te leiden gewoon op je krukwangen zitten

verder, succes ermee

rs-ruud said:
, de vloeibare pakking laat je aan de foto af te leiden gewoon op je krukwangen zitten

Nu heeft hij idd ook 3 pk minder daardoor :| . WTF boeit dat nou . Ik vind het een beetje jankerij.

waarom begin je er eigenlijk over als je niet zeker weet dat ie het heeft laten zitten
verder vind ik het zeer vet...hopen dat deze stage 6 wel heel blijft 8)