Benelli K2 te koop

Tim Ark

Well-Known Member
Advertisement - register to remove this

Kwam deze tegen op MP. Zeldzame scooter in goede staat. Uiteraard met het mooie minarelli horizontaal blok.

Benelli Bromscooter 491 GT collectors item? (bj 2005)
€ 995,00
Dit is wel wat voor mij. Heb alelen al te veel staan
 
Is alleen amper tot niks meer voor te krijgen..

Zou voor 995euro toch liever een modernere scooter halen waar nog wel parts voor te krijgen zijn.

1 keer een ongelukje en het ding is meteen niks meer waard.
 
Alleen met mooi weer rijden.

Als ik met mn Ark LC een ongeval krijg kan ik hem evengoed niet meer opbouwen. Stickers onvindbaar en alleen wat restant kappen te koop hier en daar. Daarom alleen hobby matig gebruik.
 
Met alleen mooi weer rijden zou je ook een stuk gazon in je achtertuin kunnen leggen en een zitmaaier aanschaffen.

Zou hem voor persoonlijk gebruik niet eens voor 200 euro willen hebben.
Elke investering die je daar in stopt is gewoon verloren zaak.

Maar om door te verkopen aan een andere persoon die denkt een goede aankoop te doen zou ik hem zeker voor kopen.
En dan zelf lekker cashen.
 
@eurokit Jij geeft toch ook een fortuin uit aan een Ludix? Vind ik best wel vergelijkbaar.

Het is gewoon liefhebberij en hobby, dat mag wel eens wat kosten. Voor de rest is het toch ook niet zo bijzonder, buiten de kappen, zal alles best goed te krijgen zijn. Minarelli is Minarelli. Gaskabels, choke, remklauwen, dat soort spul kan wel verschillen, maar daar is eigenlijk ook altijd wel iets op te vinden.

Je moet de kappen niet kapot rijden, maar buiten dat, is het allemaal echt niet zo problematisch. Maar dat is eigenlijk op een hele hoop scooters zo. Buiten de echt populaire modellen, kan je voor de meeste scooters ook geen kappen of kappensetten krijgen.

En dan echt OT, leuk ding. Ik vind de andere versie wel echt een heel mooi ding, deze vind ik eigenlijk niet zo bijzonder.
Deze bedoel ik:

Zo te zien is die van het topic nieuwer, terwijl ik die er eigenlijk veel ouderwetser uit vind zien.
 
Last edited:
Na ja fortuin zal wel mee vallen.. Immers word de scooter ook gebruikt om naar me werk te rijden (van A naar B)
Dan vind ik dat de scooter ook wel in orde moet zijn.. Want als ik een vivacity barrel hebt gesloopt en ga daardoor naar een ludix barrel wat schiet ik daar dan mee op?
En daarnaast had ik van die scooter alleen het frame staan.. Zie weinig in om een vuilnis belt aan onderdelen van iemand anders over te nemen voor veelste veel geld.

Kappen hoef je niet kapot te rijden, maar je kan natuurlijk ook altijd flink onderuit gaan.. Om welke reden dan ook.. En dan heb je ze ook kapot of beschadigd.
 
En dat is natuurlijk helemaal prima he, daar gaat het niet om!

Maar van wat ik me vaag herinner, ging er volgens mij in die Ludix toch ook wel serieus geld zitten. Dan zou je er ook voor kunnen kiezen om zo iets te kopen. Is maar net wat je leuk vind. (en of het je dagelijkse vervoer is, iemand die dit ding koopt zal hem waarschijnlijk niet voor dagelijks vervoer gaan gebruiken)

Vallen oid kan natuurlijk altijd, maar zoals ik al zei, dan heb je op een hele hoop scooters eigenlijk gewoon een probleem. Hier wel extra zonde omdat het een heel net ding is, maar ja.
 
Alleen met mooi weer rijden.

Als ik met mn Ark LC een ongeval krijg kan ik hem evengoed niet meer opbouwen. Stickers onvindbaar en alleen wat restant kappen te koop hier en daar. Daarom alleen hobby matig gebruik.
Ja dat vind ik echt vreselijk jammer van de ark. K heb nog wel een frame op zolder liggen. Die bouw ik ver in de 20 nog wel een keer op. Nu probeer ik al een kappenset te bemachtigen maar is echt moelijk. Dus ben toch weer aan t kijken naar nog een beta ark erbij
 
Ark is ook niet zo heel gangbaar, maar die zie ik toch nog best regelmatig langs komen. Veel vaker als zo'n benelli bijvoorbeeld. Kappen voor een ARK moet toch niet zo heel moeilijk zijn lijkt mij? (al zal er een hoop ongetwijfeld ook afgeragd zijn)

Ik heb zelf een Rally LC. Wat dat betreft ook echt heel weinig meer voor te krijgen.

Als je hem echt precies juist wil hebben, met de juiste stickers etc, kan ik me wel weer voorstellen dat het een uitdaging is. (maar dat is volgens mij op bijna alle scooters wel een uitdaging)
 
Ark is ook niet zo heel gangbaar, maar die zie ik toch nog best regelmatig langs komen. Veel vaker als zo'n benelli bijvoorbeeld. Kappen voor een ARK moet toch niet zo heel moeilijk zijn lijkt mij? (al zal er een hoop ongetwijfeld ook afgeragd zijn)

Ik heb zelf een Rally LC. Wat dat betreft ook echt heel weinig meer voor te krijgen.

Als je hem echt precies juist wil hebben, met de juiste stickers etc, kan ik me wel weer voorstellen dat het een uitdaging is. (maar dat is volgens mij op bijna alle scooters wel een uitdaging)
Een aantal kappen en binnen kappen zijn wel te vinden. Geen complete set en alles in verschillende kleuren. Zandri heeft nog wat stickers van late AC modellen.
 
Ark is ook niet zo heel gangbaar, maar die zie ik toch nog best regelmatig langs komen. Veel vaker als zo'n benelli bijvoorbeeld. Kappen voor een ARK moet toch niet zo heel moeilijk zijn lijkt mij? (al zal er een hoop ongetwijfeld ook afgeragd zijn)

Ik heb zelf een Rally LC. Wat dat betreft ook echt heel weinig meer voor te krijgen.

Als je hem echt precies juist wil hebben, met de juiste stickers etc, kan ik me wel weer voorstellen dat het een uitdaging is. (maar dat is volgens mij op bijna alle scooters wel een uitdaging)
Ark valt vies tegen. Veel kappen ziin verkloot. Ik vind het een gave scooter. Netjes is die net zo gaaf als een aerox vind ik. Helemaal met een dd Carter en aerox of sr velgen. Gewoon fucking netjes dan.

Ik zoek echter een set die echt gewoon met een schuur papier top te maken is om te spuiten en wil geen kappenset waar veel tijd in zit en geld en dan nog steeds veel dikte verschil enzo heb
 
Ja, dat is natuurlijk ook wel een punt. Met 90%, of misschien wel 99% van die dingen is niet voorzichtig gedaan, en zijn misschien wel overgespoten door een beunhaas oid.

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet zo'n gigantische fan ben van de Aerox. Leuk ding hoor, maar die reden er vroeger zo veel rond, dat het unieke en leuke er voor mij een beetje vanaf is. (beetje net als de ZIP nu) Het is ook gewoon leuk om iets te hebben wat een beetje uniek is.

Ark vind ik inderdaad ook een mooi ding.
 
Ja, dat is natuurlijk ook wel een punt. Met 90%, of misschien wel 99% van die dingen is niet voorzichtig gedaan.

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook niet zo'n gigantische fan ben van de Aerox. Leuk ding hoor, maar die reden er vroeger ook zo veel rond, dat het unieke en leuke er voor mij een beetje vanaf is. (beetje net als de ZIP nu) Het is ook gewoon leuk om iets te hebben wat een beetje uniek is.

Ark vind ik inderdaad ook een mooi ding.
Ik hen ze allebei staan en vind een aerox Echr dik. Tegenwoordig wil iedereen een runner en een zip. Want 125/180 is stoer broer je weet zelf .

Ik vind dat zelf neit persee en vind een snelle 70 veel leuker. Helemaal een beta ark Wanr die zie je bijna niet
 
Ark is ook niet zo heel gangbaar, maar die zie ik toch nog best regelmatig langs komen. Veel vaker als zo'n benelli bijvoorbeeld. Kappen voor een ARK moet toch niet zo heel moeilijk zijn lijkt mij? (al zal er een hoop ongetwijfeld ook afgeragd zijn)

Ik heb zelf een Rally LC. Wat dat betreft ook echt heel weinig meer voor te krijgen.

Als je hem echt precies juist wil hebben, met de juiste stickers etc, kan ik me wel weer voorstellen dat het een uitdaging is. (maar dat is volgens mij op bijna alle scooters wel een uitdaging)

Ik heb nog een berg Rally LC onderdelen waar ik graag vanaf wil.. (heb ruimte nodig voor de scooters in het heden)
stickers heb ik ook nog wel liggen. maar zou ik allemaal bij elkaar moeten zoeken.

Wil voor jou best een verkoop topic maken op dit forum.
Kan ik er van alles erin zetten.

Gaat overigens om een zilver model. Heb er alles van liggen.
 
Last edited:
Ik heb nog een berg Rally LC onderdelen waar ik graag vanaf wil.. (heb ruimte nodig voor de scooters in het heden)
stickers heb ik ook nog wel liggen. maar zou ik allemaal bij elkaar moeten zoeken.

Wil voor jou best een verkoop topic maken op dit forum.
Kan ik er van alles erin zetten.

Gaat overigens om een zilver model. Heb er alles van liggen.
Heb je een PB gestuurd.
 
Back
Top